7 wkn en ineens niet meer misselijk :-( ???

Hoi meiden,

Ik ben vandaag 7 wkn. Afgelopen ma en di was ik de hele dag door misselijk. Daarna nam het mondjesaan af en nu is het weer helemaal weg. Ben wel redelijk moe en mijn buik en borsten zijn van aardige omvang :). Heb geen buikkrampen en verlies geen bloed, maar ben zo bang dat er toch iets mis is omdat je vaak hoort dat de zwangerschapssymptomen dan vrijwel meteen afnemen.
Do 24 dec heb ik pas 1e gespr bij VK en ik wil nog niet meteen voor elke twijfel bellen. Wat vinden jullie? Of is het gewoon heel normaal dat de symptomen af en aan komen?

Ik zou me niet direct zorgen maken als het alleen de misselijkheid is die afneemt hoor, idd bij buikkrampen en bloedverlies dan wel natuurlijk, maar zolang het alleen de misselijkheid is zou ik lekker genieten van het moment!

Groetjes Sas

Ik zou me niet direct zorgen maken als het alleen de misselijkheid is die afneemt hoor, idd bij buikkrampen en bloedverlies dan wel natuurlijk, maar zolang het alleen de misselijkheid is zou ik lekker genieten van het moment!

Groetjes Sas

Het kan best zijn dat je misselijkheid gewoon afneemt, het omgekeerde gebeurde bij mij. Had niet zoveel "bijverschijnselen", maar na 8 weken steekt bij mij de misselijkheid de kop op. Mijn vorige 2 zwangerschappen was ik bijna helemaal niet misselijk. En ik ken zwangeren die een dikke buik krijgen en verder is er niks aan de hand.........Het is bij iedereen weer anders, en ik sluit mij bij Sas aan, zolang je maar geen bloedverlies hebt en heftige buikkrampen zou ik mij geen zorgen maken. Voor je eigen geruststelling kun je altijd telefonisch met je vk overleggen, mijn vk zegt altijd je mag altijd bellen! En ..... probeer te genieten, hoe onzeker die eerste maanden ook zijn.

hoi,
ik ben bij 7 weken doodziek geweest dat duurder 2 weken en sinds dien voel ik me goed.
alleen wel na dag werken ben ik moe.
zelfs die gevoelig borsten is erg afgenomen.
kind groeit lekker door.
bij de 1ste ( dochter ) werd ik beroerd pas bij 9 weken.viel ineens in elkaar,maar ik nam ook geen rust,ik vechten tegen me vermoeidheid.ben toen 5 weken thuis geweest,spugen,dood moe.
maak je niet druk,geniet ervan dat je je goed voelt.
wanneer krijg je je echo ??? bij je verloskundige ???
gr marjan

Ik zou me geen zorgen maken hoor, ik had hier ook last van, alleen dan wat eerder. Zo rond de 6 weken, was ik de eerste dagen misselijk. Toen opeens met bijna 7 weken niet meer voor ik geloof 3 daagjes. En toen kwam het weer lekker opzetten.
Met de echo (op 8 weken) bleek alles gewoon prima in orde te zijn! En ook nu nog, de ene dag ben ik misselijk, de andere dag niet.
Merk ook dat het heel erg ligt aan de hoeveelheden die ik gegeten en gedronken heb. Lijkt alsof mn maag drie keer zo klein is geworden :) Dus nu maar kleine maaltijden over de dag verspreid en dat gaat beter.

@ marjan1980: Ik heb 24 dec 1e gesprek bij VK, zij hebben alle apparatuur zelf in huis, dus kunnen ook echo's maken als dat nodig is bij het 1e gesprek. 1e termijnecho staat gepland voor 7 jan. Dan ben ik 11 weken.

Iedereen bedankt voor de geruststellende reacties :)

@ marjan1980: Ik heb 24 dec 1e gesprek bij VK, zij hebben alle apparatuur zelf in huis, dus kunnen ook echo's maken als dat nodig is bij het 1e gesprek. 1e termijnecho staat gepland voor 7 jan. Dan ben ik 11 weken.

Iedereen bedankt voor de geruststellende reacties :)

Terug
Bovenaan