75% korting wat doe je dan...

A

Anoniem

Guest
nou roze puma"s kopen in maatje 20
ja mijn man verklaard me voor gek
ben pas 13 weken zwanger maar heb sterk het gevoel dat het een meisje wordt en zo niet dan komt er wel weer iemand voor
hebben andere ook al iets gekocht wat alleen voor een jongetje of meisje kan zonder te weten wat het word???

liefs

Hey,

Ik heb het zelf niet gedaan maar waarom niet??? Als je het toch niet kan gebruiken omdat het een jongetje word dan bewaar je het toch als kraamcadeau voor iemand anders.

Gr Rinske (inmiddels mama van Twan 30-09-07

hihi
ik durf dat niet hoor.mijn gevoel zit er altijd vreselijk naast
en ik heb ook al vele miskopen gedaan toen ik zwanger was van mn zoontje.een schattig skipakje,want hij werd hartje winter geboren.maar hij was nogal klein en pastte het pakje ergens rond augustus...ahumba

Hoi,

Ja ik heb ook al iets roze gekocht hoor! Heb namelijk een onwijs schattig jasje gekocht voor jongen en meisje. Maar aangezien die teddybeer bruin is vond ik wel zo leuk voor een jongen maar voor een meisje moest er wel een roze mutsje bij. Want dat hoort wel vind ik hihi. En als het een knul is..... ach er zijn er zoveel zwanger in mn omgeving. Die kan ik echt wel als kraamkado kwijt.
Enne wij willen niet weten wat t wordt dus dit zal misschien niet het laatste zijn....

Liefs Reneke

23 wkn

heyhey.

2 dagen voordat we zouden weten of het een jongen of een meisje werd, kwam mijn partner met o.a. een knal roze spaarpot aan en een fel blauwe. ook met een jurkje en een nike shirtje.

ik mocht niks open maken. baalde ik van want ben gek op cadeau's.

toen we hoorde dat het een meisje werd, mocht ik dus het jurkje en de roze spaarpot open maken.

de andere cadeau's ging hij terug brengen naar de winkel.

heel slim van hem, en leuk.

Terug
Bovenaan