7e iui mislukt dus nu in feb 2011 voor ivf

Hallo

toenet o geworden nog niet verwacht, en balen als een stekker want nu is dus de 7e iui mislukt en gaan we dus in feb voor ivf. Nu wel evetjs biujna 2 mnd rust wie weer doet ons dat ook goed.
Maar toch balen we en heb ik een goeie dip had nm goeie moed, zere borsten geen voor verschijnselen dat ik O ging worden enz.

Me dochtertje steunt me wel goed, hoorde net dat ik verdrieti was ie dat tegen me man.
Vroeg waarom ik verdrietig was: dus ik zei omdat mama geen baby inder buije heeft, zegt zij opeens maar dan ben i ook verdrietig want dan krijg ik een broertje en of zusje.(ze is 3.5jr)
Nou dan breekt je hart en moet je echt goed slikken enz. Dus heel voorzichtig enz me tranen weggeveeegt.

zo zh bellen dat het dus mislukt i en dat ze me in jan as weer zien maar dan voor ivf traject.

xxxxxxxx natas

He meid, das balen....wij stappen ook over van IUI naar IVF, ik ben in januari meteen al aan de beurt, maar das toch wel een stuk heftiger dan IUI hoor...brrrr

Maar goed we gaan ervoor!!

Sterkte deze dagen....over een paar dagen voel je je vast weer iets beter, maar t neemt niet t verdriet weg!

Sterkte meid, en rust maar lekker uit de komende maanden, effe geen ziekenhuis, ik vond dat erg prettig effe niets aan je lichaam.

En wat jij zo beschirjft van je dochtertje, ik heb ook een dochtertje is nu 3jr en 9mnd en ze doet net zo, ze gaat ook overal mee naar toe, ze noemt mn arts de mamadokter en ze steunt me op haar manier heel erg, ze hoeft neit mee maar ze wil altijd mee. We zijn nu bezig met ivf en als het goed is deze week de punctie.

Haal je kracht uit je dochtertje en laadt jezelf de komende maanden op, dat scheelt echt veel als je effe niet weg hoeft naar het ziekenhuis.

Gr en sterkte.

Net een heel verhaal getypt, loopt de site weer vast, poging 2.

Balen meid, wens je heel veel sterkte met het verwerken ervan en ook met de stap naar ivf.
Wat je schrijft van je dochtertje is heel herkenbaar, ik heb een dochtertje van 3jr en 9mnd en ze steunt me op haar manier heel erg, ze had op een gegeven moment in de gaten da tik toch wel erg vaak naar ziekenhuis moest en wilde toen mee, ben nu overgestapt naar het geertgen vruchtbaarheidskliniek en ze wil echt altijd mee, ze noemt het de mamadokter, ze weet ook dat we nog een baby willen in kindertaal dan.

We zijn nu bezig met ivf en deze week als het goed is de punctie en ik ben heel erg moe van de medicatie en mn dochtertje zegt dan ook mama is moe van de prikjes, en gaat er heel goed mee om, laat me veel rusten, toch knap he wat kinderen op die leeftijd al allemaal meekrijgen en doen.Soms denk ik we gaan daarin te ver, maar ze wil het zelf heel graag en ze is er niet 24/7 mee bezig.

Nou meid ik wens je veel sterkte toe en rust lekker uit de komende maanden effe niets aan je lichaam en elke maand een aantal keren naar ziekenhuis, geniet van je dochtertje en van de steun die je van haar krijgt.

Gr

hallo allemaal.

dank jullie wle voor jullie steun doet me goed.

het gaat alweer wat beter met me hoor vandaaag een lekker dagje bij me zus geweest ook eventjs hart kunnen luchten haha daar zijn zussen voor he!!!
ik/ we nemen nu lekker de rsut en tijd voor elkaar en gaan van die 2mnd genieten van geen zh enz. alleen in december bloed prikken en dan 11 jan, 2e gesprek met de vpk over prikken.
dus met de feestdagen echt genieten enz.

Maar jeetje ja er gaan veel dingen met mensen gebeuren i het nieuwe jaar. Hopelijk kunnen we straks allemaal of vele van ons goed nieuws schrijven.

Ydnew: ja onze meiden kunnen erwat van, sommige mensen zeggen wel eens tegen me dat ik haar er niet zo bij moet bestrekken mar ze wilt zelf ook mee, en ja soms moet ze ook ivm geen oppas. Maar erg vind ze het niet.
En ja geeft heel veel steun(op haar manier) en liefde en daar doen we het toch voor.

Yosha: alvast stertkte met alles ,jij moet doet volgende mnd al beginne met prikken, hou je ons op dehoogte want dan zitten we een mnd achte elkaar.

xxxxx natas
ik hou jullie op de hoogte.

Hey Natas,

ik baal met je mee meid,
Ik wens je heel veel succes met de IVF, en gebruik de maandjes tot het zover is om even tot rust te komen (hoewel ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan!)

Liefs Janne

Terug
Bovenaan