7weken en zoveel kwaaltjes al

<p>Hi, ik ben nu 7 weken zwanger.</p><p>Eigenlijk al sinds mijn 6de week last van misselijkheid. Nu merk ik dat de misselijkheid komt door maagzuur en lucht in me maag. Rennie helpt vrij weinig. Eet hierdoor ook stukken minder n durf bijna mijn avondeten niet meer aan te raken.</p><p>Heeft er iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan? Ik ben voornamelijk in de middag en avond misselijk. </p>
 
Geen tips helaas.. Ik ben vanaf week 5 dag en nacht beroerd. Ik heb nu suprimal van de dokter en dat helpt ook niet. Ik heb ook al alles geprobeerd.. van kleine beetje eten tot eerst eten en dan opstaan. Maar maakt niet uit wat ik doe.. Ik blijf beroerd.. Ik heb er maar bij neer gelegd en hopen dat het op 1 dag weggaat. 
 
Het is echt afschuwelijk. Bij mij hielp ook niets. Kleine beetjes eten: misselijk. In bed eten: misselijk. Heb niet kunnen werken zo ziek was ik. Mijn hele kerstvakantie alleen maar ziek geweest. Bij mij ging het over rond de 11 weken. Heb het nu (21 weken) nog heeeeel af en toe. Sterkte!
 
Ik heb een seaband aangeschaft. Lijkt te werken tegen misselijkheid. Alleen maagzuur en lucht blijft helaas nog wel hangen. Avondeten zit nog steeds tegen... Geen idee hoe is dit moet oplossen. Heb vandaag alleen wat groente met garnalen gewokt, maar valt nog steeds zwaar. 
 
Hier ook geen tips helaas. Maar medeleven van helaas een ervaringsdeskundige. Ik was bij mijn vorige zwangerschap ook in de middag en avond misselijk die ontstond uit enorme afkeer voor eten. Het enige wat ik kon opbrengen om te eten was vanillevla en soms bepaald eten eenmalig. Nu ben ik de hele dag door misselijk maar ik heb geen extreme afkeer tegen eten. Als in, ik kan alles in kleine porties wel eten en wordt erna pas heel misselijk. Bij mij werkt het nu om de hele dag door kleine hapjes te eten. 
 
Ik was ook heel erg misselijk én hondsmoe. Vreselijk is het hè. Bij mij werd het met 14 weken pas minder en met 18 weken was het voorbij.
Mijn tip is koud eten. Dat geurt minder erg. Koken had ik ook zo'n afkeer tegen gekregen. Dus ben heel gevarieerd koud eten gaan klaar maken haha.
Verder heb ik alles met parfum de deur uit gedaan/achter slot en grendel gezet. Wc-eend e.d. Ik kon het niet verdragen.
Verder hielp het bij mij wel echt om de hele dag door kleine beetjes te eten. Voorkom een lege maag. Bijvoorbeeld yoghurt, crackers, wafels, fruit natuurlijk.
Heel veel sterkte, ik vond het niets aan maar het gaat bij de meesten gelukkig over!
 
Terug
Bovenaan