7wkn Mogelijk tweeling maar één hartslag

<p>Tijdens de eerste echo (7wkn) bleef de Gyn heel lang naar het scherm turen zonder iets te zeggen. Ze vroeg of tweelingen in de familie voorkwamen en zei dat er twee zakjes te zien zijn waarvan eentje een duidelijke hartslag heeft en goed te zien is op beeld. De andere is moeilijk te zien dus over een aantal dagen ga ik voor een extra echo. Iemand een soortgelijke situatie gehad en wat was het resultaat?</p>

Hoi,
Wat vervelend zeg. Zelf ben ik ook in verwachting van een tweeling op het moment bijna 9 weken. Bij 7 weken hadden wij ook de eerste echo. Hierbij kon de gynaecoloog 1 hartslag ook heel moeilijk vinden, mede omdat ze dan ook nog heel erg klein zijn. Helemaal een tweeling, kon ze ook nog niet meten. Uiteindelijk zag hij wel wat bewegen bij de 2de. Woensdag hebben wij weer een echo. Hopelijk heb jij ook snel je 2de echo! Sterkte. 

Bij onze tweeling zagen we met 7 weken heel duidelijk 2 kloppende hartjes. Misschien ben je toch wat minder ver en gaat het hartje nog kloppen. Ik hoop het voor je. Helaas is het afwachten...

Terug
Bovenaan