8,5 maand en opeens wakker worden

<p>Lieve allemaal,</p><p> </p><p>Mijn zoontje is ruim 8 maanden . Ik heb nog nooit zo een tevreden en makkelijke kerel gezien. Slapen gaat altijd top. Nooit nacht wakker. Slaapt na fles van 19.30u tot de dag erna 8u. Dit altijd gedaan vanaf 12 weken ofzo. Maaarrrr opeens wordt die sinds gisteren hysterisch wakker uit zijn slaap, tegen het ontroostbare aan en het lukt niet meer om hem neer te leggen. Vannacht ruim 1 u ontroostbaar geweest en van ellende maar om 4u een fles gegeven. Dat ging goed maar om 6u weer wakker. En zojuist weer netjes gaan slapen...geen probleem en om 21.45u werd ie weer hysterisch wakker. Tijdens zijn middagslaapjes ook. Verder lijkt hij qua gedrag door de dag prima erbij te zitten. Hij laat zich top liggen, maar wordt helemaal uit t niks hysterisch wakker. Wat zou t kunnen zijn? Eerst dacht ik pijn, maar dan moet hij dat ook overdag hebben. </p><p>Ik snap er niks van. </p><p>Iemand??</p><p> </p><p>Liefs</p>

Misschien komen er tandjes door? Ik herken het beetje van mijn zoontje van bijna 9 maanden. Die had een paar avonden op rij dat hij ook ontroostbaar was terwijl het slapen normaal nooit probleme geeft. Ineens waren er 2 tandjes door..! 
Hoop dat hij snel weer meer tevreden slaapt. Succes!

Ze gaan vanaf een maand of 9 ook dromen heb ik gelezen.. mijn dochter van 9 maanden wordt de laatste weken ook s avonds geregeld heel overstuur wakker..hopen dat het snel weer beter wordt

Dank je wel voor je reactie. Hij heeft pas 2 tanden, zijn eerste twee. Die zijn al door. Misschien komen er nog aan geen idee, maar hoe die nu opeens doet kan er wel een heel gebit doorkomen zo hysterisch kan die zijn...?‍♀️? Van de eerste twee heeft hij geen laat gehad....

Dromen....hmmm zou ook kunnen....heftige dromen dan wel vermoed ik....? Niet dat iemand zijn flesje afpakt ofzo...waar zouden baby's uberhaupt over dromen? Pffff lastig hoor deze hopelijk fase en dit is pas dag 2...

Jippieeee vannacht is prima gegaan. Alleen gisteravond hem moeten oppakken. Vermoed dat zijn boertje toen dwars heeft gezeten aangezien hij totaal KO was na zijn laatste fles. Toen hij was aan t huilen en ik hrm oppakte liet hij meteen een boer. Tetugleggen ging niet meteen. Even meegenomen naar beneden, 10min baby tv (redder in nood vaak?‍♀️) en erna weer wakkerin bedje gelegd. Ging goed slapen en slaapt nu nog....hij was rond 8u ff wakker even gespeeld in bed en weer in slaap gevallen.

Tempratuur is abnormaal hoog hierboven zonder airvo 30 graden. We moeten het helaas doen met ventilators..  

Terug
Bovenaan