8 april naar kinderarts

Hey meiden,

omdat Indy nog steeds zo hardlijvig is, gaan we naar de kinderarts. Na de osteopaat leek het een paar weken goed te gaan maar het is nu weer weken helemaal mis.... Zo erg weer!!! Bloed uitscheuren, de hele rambam.
Van de week naar de ha geweest voor zakjes laxeermiddel. Dat zou binnen 48 uur moeten werken maar we zijn al verder en ik zie geen resultaat helaas....?? Zelfs niet met dubbele dosis. Ze heeft gelukkig ook lidocaine-creme gekregen, dit verdooft de boel een beetje dus dat scheelt iig met pijn.
Zo zielig. We hebben zelf aangedrongen op een afspraak bij de kinderarts, ik ben heel benieuwd maar ik wil een oplossing!!! We hebben echt ALLES geprobeerd.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Savita

Ahh, wat sneu!!! arme Indy....
Echt raar dat het laxeermiddel niet werkt?
Ik kan je helaas geen tips geven, bij ons is het juist andersom. Geen diaree maar minimaal 3 grote brij poepluiers per dag! inclusief de krampen snachts.
Ik duim voor jullie mee dat ze er snel vanaf is.
Veel sterkte gewenst voor jullie en jullie schattige dochtertje.....

Groetjes Tamara

Heel veel sterkte en ik hoop dat ze bij de kinderarts een goed oplossing hebben.
Ech heel sneu bij zo'n klein meisje dat het allemaal zo zeer doet.
Daniel heeft er een tijdje een klein beetje last van gehad (echt niet zo erg als ik bij jullie lees hor) maar ben toen begonnen met bambix, en houd die wat aan de dunne kant, toen hij is hij al een stuk beter gaan poepen en als hij een tijdje (3dagen) niet gegaan is dan geef ik hem gewelde pruimen, hier gaat hij vaak wel van poepen.

Wat voor laxeermiddel heb je gehad dan?

Liefs Marina

Ik moet zeggen dat Shanice krijgt van mij een fles bambix vind ik wel zo handig ze raden het wel af maar kan geen kwaad. Meestal als het op heeft maak ze een poepbroek altijd net op de momenten dat het niet echt uitkom hihihihih.
Ik vind het inderdaad zielig voor die kleintjes. Ik hoop dat jullie snel een oplossing voor haar vinden.

groetjes lisette

Hoihoi

Het laxeermiddel heet Forlax, het zijn zakjes die je in water moet oplossen.
De eerste dag dronk ze dat goed, maar nu niet zo goed dus meng ik het met yoghurt, dan drinkt ze het meteen op.
Moet zeggen dat het vandaag ietsje beter leek te gaan maar het was nog te weinig en te hard, dus er staat ons nog wat te wachten :-$

Hoihoi

Het laxeermiddel heet Forlax, het zijn zakjes die je in water moet oplossen.
De eerste dag dronk ze dat goed, maar nu niet zo goed dus meng ik het met yoghurt, dan drinkt ze het meteen op.
Moet zeggen dat het vandaag ietsje beter leek te gaan maar het was nog te weinig en te hard, dus er staat ons nog wat te wachten :-$

Hoi,
Wat erg zeg, kan me idd herinderen dat je het daar laatst al over had!
Onze oudste heeft ook hele erge obstipatie gehad, wij kregen toen iets van de ha en dat werkte binnen enkele uren!
Maar goed, je moet toch ook weten waar het van komt natuurlijk!
Duurd toch nog wel lang de 8e, als ze er zoveel last van heeft!
Idd veel fruit geven en peperkoek maakt de ontlasting ook zachter zeggen ze!
Succes ermee,
Liefs MJ

hoihoi

arm meisje :( wat naar zeg dat ze zo'n last van d'r ontlasting heeft

ik hoop dat de kinderarts echt een oplossing heeft voor dit probleem want kan me voorstellen dat get heel erg pijnlijk is

heel veel succes

liefs maurilla

Terug
Bovenaan