8 augustus...

hallo meiden,
heb het gevoel dat we nu echt op tijd waren met klussen,maar of het aanslaat...
heb al een paar dagen,ook vandaag steeds zeurende pijn in mijn onderbuik en een druk.zo nu en dan komt het weer.
ben supermoe en steekjes in mijn onderrug boven mijn ene bil.
mijn haar is slap/futloos(heb krullen) en mijn huid is van slag,jeukt,beetje puistjes. zullen inderdaad hormonen zijn,maar of het door een evt zwangerschap komt???? ook sinds gisteren steeds last van wisselende buien;kan soms wel janken.....
het zal wel spanning zijn en stress..

hoe is het met de rest met nod 8 augustus????

gr. petra

Hoi Petra.

Ik heb mijn nod 9 augustus. Maar hoe lang is jouw cyclus dan als je nu al van alles denkt te voelen ? Mijn cyclus is 31 dagen en ik heb dus nu mijn week.
Op babybox en brabbel he ik morgen mijn eitje. Wat een spanning iedere keer weer he ? En wat een teleurstelling....
XXX

mijn cyclus is wat korter;22 dgn soms 23,maar mijn temp ging vanmorgen omhoog en gisteren geklust in elk geval.dus vandaag maar een extra keer.
ja ik heb ook al heel wat testen verspild,maar de laatste 2x niet,omdat het zo teleurstellend was en ik ga nu ook weer pas testen als ik een week over tijd ben...als ik dat volhou dan.
dit is ronde 9 dus je wordt wat realistischer...alhoewel..
spannend he?
voel jij nog niets dan?? ik heb al een paar keer alle zwangerschapsverschijnselen gehad, een paar weken lang..zelfs een week ziek geweest(spugen en zo misselijk) maar helaas,dus ik weet dat je lichaam gekke dingen kan doen.
succes!
gr. petra

Hey petra,
Wat ben je toch een snelle. Ik hoop dat het nu echt raak is. Het klinkt weer goed... Balen dat het nog zo lang is tot 9 aug! Ik moet nog een weekje, wat ook lang is! Ik spreek je wer,
groetjes san

spannend allemaal! we blijven hopen en duimen! het moet voor ons allemaal een keer raak zijn,toch???
ik laat nog even weten wat de uitslag is morgen van de gyn.
succes meiden!
gr. petra

Hoi,
Wij zijn netjes om de dag aan het klussen en gisteren hebben we het ook nog gedaan. Vanochtend was mijn temp een paar tienden lager dan gisteren wat bij mij meestal inhoud dat morgen mijn temp. verder omhoog gaat. Als het goed is heb ik dus momenteel/vandaag mijn eisprong gehad. Weet het niet helemaal zeker, maar ik voel me wel anders (misschien zit het tussen mijn oren hoor) maar goed ik heb last van moeheid en een raar gevoel rechts middenonderin mijn buik, volgens mijn springt mijn ei daar hihi. Ik hoop dat het eens een keer raak is. Zal wel eens tijd worden, maar ja je hebt het niet voor het zeggen. o nou je over je haar begint, ik heb echt last van haaruitval lijkt het wel. Kan natuurlijk ook komen omdat ik Clomid gebruikt, want ik heb het sinds ik dat slik. Ik wens iedereen veel succes en zal voor ons allemaal duimen draaien.
Liefs brechtje

Terug
Bovenaan