8 augustus

Hallo lotgenoten,

Onze klusperiode is weer net voorbij en nu begint het lange wachten weer naar de NOD toe.

Hoe beleven jullie zo'n moment ?
Voelen jullie ook al vanalles ?

Ik heb het gevoel weer vanalles te voelen. mij tepels zijn wel gevoelig, maar heb geen idee hoe snel je dat al kan voelen...

Maar het is lastig, mijn lichaam heeft me al twee keer goed voor de gek gehouden, dus ik probeer zo rustig mogelijk te blijven.(al is dat best lastig)

Toen mijn beste vriendin zwanger wilde worden, was ik er toevallig bij toen ze ging testen, omdat we bij hun bleven logeren voor het weekend.
Als mijn NOD dag aan is gebroken, logeren ze bij ons..... toevallig.

Ik hoop het, ik hoop dat we deze keer geluk hebben.
Na 9 rondes wordt het wachten steeds langer.
Al mogen we nog niet klagen, want ik zie hier regelmatig mensen voorbij komen die al veel langer bezig zijn.

Maar goed, tot 8 aug hou ik mijn duimen gekruisd, niet alleen voor ons, maar voor jullie allemaal !!!!

Liefs Pop

Hoi Pop,

Hopen dat het nu wel raak is. Ik zelf probeer ook altijd rustig te blijven tussen die periode. Ik voel dan ook wel steeds dingen, maar heb dan ook wel zoiets van...toen ik nog aan de pil was voelde ik ook wel een dingen. Dus de symptomen moeten dan wel echt goed aanwezig zijn, anders ga ik er toch steeds wel van uit dat het niet gelukt is. Ik zeg het nu wel heel makkelijk, maar tuurlijk ben ik ook zenuwachtig, vooral als de NOD erg dichtbij komt. Zet em op en we horen hopelijk gauw goed nieuws van je.

Gr. Ils

Inderdaad maar weer hopen dat het nu wel zo is!!! Is vind het vreselijk dat lange wachten inedere keer, wij zitten ook al in ronde 8 en hoewel je er niet te veel mee bezig wilt zijn gebeurd het toch steeds weer, vooral omdat mijn cyclus erg onregelmatig is!
Ik zal voor je duimen
Ciao
Janet

hoi Pop,

net als jij heb ik iedere keer (moe,misselijk) een groot aantal verschijnselen, maar die neem ik inmiddels met een korreltje zout, ik heb het al zovaak misgehad en het komt doordat we er zo erg mee bezig zijn.heb op het juiste moment,het kluteam eropaf gesuurd,nu maar hopen dat ze er wat moois van maken(6aug. weten we hopelijk wat meer.

Liefs Jeanette

He hallo daar,
Nou wij hebben ook onze klusperiode achter de rig, en ik dacht echt dat mijn eisprong afgelopen maandag was. Ik voel het echt nooit en nu voelde ik wat raars dus klussen geblazen. Maar de volgende ochtend was mijn temp nog steeds laag. Wat nu? Maar weer een dagje wachten en dan weer klussen. Maar goed mijn man had op internet gelezen op een of andere vruchtbaaarheidpagina dat je inderdaad je eisprong al kunt hebbe gehad en dat een dag of 2, 3 later je temp pas omhoog gaat en dan met 0,2 of 0,3 graad per keer en dat moet dan drie dagen stijgen. Nou dan klopt het dus wel (mijn vermoeden) want mijn temp was vanochtend 0,3 graad hoger. Nu maar weer hopen. Ik voel altijd van alles en iedere keer is het weer loos alarm. Hoe vaak ik al niet getest heb, wordt er niet goed van. Testte trouwens alleen maar het eerste jaar toen we bezig waren. Nu heb ik pas wel weer een test gedaan maar dat was juist om de bevestiging te krijgen dat ik niet zwanger zou zijn omdat ik weer met Clomid moest beginnen. Verder heb ik bijna altijd pijn in mijn borsten en voelen ze zwaar en stevig aan. Moe ben ik eigenlijk al een poosje (komt ook van de medicijnen) en soms wordt ik ook gewoon erg moe van de hele situatie. Maar goed volgende week moeten we weer naar de gyn. dus hopen dat hij ons wat meer kan vertellen en uitleggen. Ik laat jullie wel weten hoe het gegaan is.
Nou Pop (en de anderen) heel veel succes met wachten en dat er maar veel goede berichten zullen volgen binnenkort. Succes allemaal!

gr brechtje

Terug
Bovenaan