8 dagen na nod: neg testen en bruinverlies

<p>Help!</p><p>Ik heb sinds de bevalling van mijn dochter (nu 1 jaar) altijd een onregelmatige cyclus. Verschilt vam 28 tot 33 dagen, 1x zelfs 42 (ovulatie zonder eisprong.</p><p>Nu ben ik 8 dagen over tijd, alle testen blijven negatief, heb 1 of 2 weken geleden een beetje bloedverlies gehad en nu dus al 2 dagen bruinverlies. </p><p> </p><p>Ik word er erg onzeker van. Wie weet raad?</p><p>Groetjes Drew</p>
 
Vervelend die onzekerheid! Is je ongesteldheid altijd ongeveer even zwaar? Zou het kunnen dat je bloedverlies van 1 week geleden je menstruatie is geweest?
Is de 8 dagen overtijd gebaseerd op een cyclus van 28 dagen? Je schrijft dat je ook een cyclus hebt gehad van 42 dagen dus misschien dat dit ook een wat langere cyclus is.
Anders misschien even je huisarts bellen, misschien willen ze een bloedtest afnemen om te kijken of je zwanger bent of niet. Maar daar heb ik geen ervaring mee, ik weet niet of dat zomaar kan.
Succes, hopelijk heb je snel zekerheid!
 
Hey Mari,
 
Dankje voor je berichtje. Normaal is mijn cyclus maximaal 32 dagen. En die 42 was een ovulatie zonder eisprong of een hele vroege (niet testbare) zwangerschap. Ik heb altijd dezelfde hoeveelheid bloed bij een menstruatie.
 
Ik heb al veel testen gedaan en op de één of andere manier ben ik een beetje bang om er nog één te doen of zelfs bij de HA. Bang voor teleurstelling ofzo. 
 
Al zal ik wel niet zwanger zijn, de vorige zwangerschap (bijna 2 jaar terug) was wel te testen. 
 
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan