8 dagen na ovulatie ongesteld

Hoi,

Heeft iemand ervaring met het volgende: 2 weken geleden begonnen met de digitale ovulatietesten van CB. Vorige week een smiley, dus vanaf toen om de dag. 8 dagen na de smiley (om het zo maar even te zeggen), bloedverlies... Ergens hoop je een innesteling maar ik ben nu al twee dagen gewoon echt ongesteld. Is het normaal dat je 8 dagen na je ovulatie ongesteld wordt?
De vorige ronde is het trouwens afgelopen met een miskraam met 8 weken.
Groetjes!
 
Hoihoi. 
Ik heb precies hetzelfde gehad, maar meteen 1 dag na mn eisprong. Verloor echt rood bloed gedurende 3 tot 4 dagen. Ik weet zelf ook niet wat dat betekent maar ik heb net een ovulatietest gedaan en die was positief(zag 2 dikke strepen). En dat terwijl ik op mn 39e dag zit van mn cyclus van 43 dagen. Ik snap er echt niks van dus lees met je mee:)
 
Oh wat spannend zeg! Zeker omdat je een positieve ovulatietest hebt gehad zou ik een zwangerschapstest doen als ik jou was? Wellicht toch gewoon zwanger? Mijn ovulatietest was negatief dus ik verwacht gewoon helemaal niks en denk dat mijn cyclus door die miskraam gewoon volledig van slag is...
 
Hey even een vraagje,
ronde 3 nu voor mij, cyclussen waren 35dagen /
31dagen / en nu bij dag 30 2,5 dag rood
bloedverlies niet heel veel ma toch ongeveer
een inlegkruisje vol per dag sorry voor de
details. ( normaal bij mijn
ongesteldheid minimaal 6 dagen goed
bloedverlies). Snap er geen reet meer van
heb erg last van een opgeblazen gevoel , zie
lichtelijk blauwe aders op mijn borsten en over
mijn tepels heen. Ook is mijn huid veel vettiger.
iemand hier ervaring mee? Is dit een soort 
ontpillings fase? ?? 
 
 
Terug
Bovenaan