8 dagen over tijd, negatieve testen

Hoi, ik ben nieuw hier. Mijn partner en ik hebben besloten te gaan voor onze kinderwens. Het afgelopen halfjaar heb ik steeds een erg regelmatige cyclus gehad (toen probeerden we nog niet, maar was ik aan het ontpillen. In februari gestopt met de pil (na 10+ jaar) en eigenlijk meteen een regelmatige cyclus, gelukkig). Afgelopen maand hebben we besloten ervoor te gaan, en momenteel ben ik 8 dagen over tijd (normaal nul). Al vele testen gedaan maar allemaal negatief helaas (zowel vroege als normale testen). Ook de huisarts al gebeld, maar die doen geen bloedtesten zonder medische noodzaak. Ik vind deze onzekerheid best wel killing. Ik snap dat wij het pas net proberen, en de kans op meteen raak de eerste keer klein is, maar zolang de ongesteldheid er niet is, heb ik toch hoop.. Het lijkt er denk ik op dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.. Graag jullie ervaringen.. Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Nee het is niet echt raar dat je cyclus verandert zodra je erop gaat focussen. Als je heel graag juist wel of juist niet zwanger wilt worden, merk je ineens allemaal vreemde dingen in je lichaam.
Probeer een beetje meer vertrouwen te hebben in de testen.
Mocht er toch iets mis zijn gegaan bij alle testen die je hebt uitgevoerd, dan krijg je vroeg of laat vanzelf echte symptomen. Maar dat is niet heel waarschijnlijk.
 
Ik zou het nog even afwachten, het kan ook zijn dat je een latere eisprong hebt ( ook al heb je een regelmatige cyclus) en bijv een late innesteling kan tussen dag 5- 10 na je eisprong, mocht die bij jou ook wat later zijn geweest dan kan het zijn dat je wellicht nog niet genoeg HCG hebben. Ik zou als je menstruatie uitblijft nog een test doen. Het kan ook zo zijn dat je lichaam nog moet ontpillen, maar aangezien je aangeeft dat je cyclus gelijk regelmatig was lijkt me dat niet gebruikelijk. Ik ben heel benieuwd. Uiteraard succes ;)
 
Hoi! Ik heb geen tips helaas. Maar heb zojuist een profiel aangemaakt hier omdat ik exact hetzelfde wilde vragen! IUI behandeling gehad op dag 14 van mijn cyclus (na positieve clear blue ovulatietest), en nu 8 dagen over tijd en nog niet ongesteld. Na een IUI mag je testen na 15 dagen. Negatieve zwangerschapstesten gehad op dag 15, dag 16 en dag 19.

Al mijn vorige maanden altijd een positieve ovulatietest op dag 14 en ongesteld exact na 14 dagen. Nu opeens deze rare afwijking. Maak me erg zorgen dat er iets mis is...
 
Terug
Bovenaan