8 dagen over tijd...........

A

Anoniem

Guest
..vanmorgen ietsjes heel bruinigs, verder weer niets weer.

Leek in de verste verte niet op een aankomende ongesteldheid.

Toch gisteren een negatieve test.

Wel last van ontzettende vermoeidheid, ontzettend zere borsten en tepels.

Wanneer zouden jullie naar de ha bellen?

Zoals ik gisteren al vertelde, in de 1,5 jr dat we nu bezig zijn nog altijd

keurig op tijd ongesteld geweest.

Heb ik nog een kans?

Mijn ubbie zegt zolang ik nog niet ongesteld ben......

Maar ja..........HELP !!!!!!!!!

heyhey. de kans is er zeker. misschien heb je iets later de eisprong gehad en was je te vroeg met testen.. ik herken alles wat jij ook heb. ik ben ook een week overtijd en heb erg zere borsten en ik zie duidelijke aderen bij mijn borsten lopen, en de vermoeidheid en k krijg af en toe van die hevige hoofdpijn wat niet lang duurd. ik heb vorige week ook een test gedaan en die kwam ook nega uit. dus misschien is bij mij ook de eisprong wat later gekomen en te vroeg getest natuurlijk. bij mij komen de ongi ook nog niet eraan. meestal voel ik ze wel. t is ook zo dat ik met predictor heb getest en heel veel meiden zeggen dat die test niet betrouwbaar is. is niet gevoelig voor de hcg. ik hoop t voor je dat t raak is. dus de hoop nog niet opgeven dat doe ik ook niet.  groetjes zina

Hallo Basendien en Zina,
hier nog iemand die nu 1 week overtijd is en gisteren een negatieve test, terwijl wel verschijnselen van vermoeidheid en gezwollen borsten. Word er erg onrustig van. Je hoort wel eens dat je een cyclus overslaat doordat je eitje niet bevrucht is maar wel wat hormonen blijft produceren waardoor deze niet te gronde gaat en je niet ongesteld wordt...Ik hoop voor ons dat we snel ongesteld worden OF nog veel beter toch heerlijk zwanger zijn! (Ik heb ook met predictor getest, probeer me nu 1 week in te houden voor ik opnieuw ( dan met CB?) ga testen
liefs Rosa

Terug
Bovenaan