8 dagen overtijd en test is negatief.....

A

Anoniem

Guest
Ik snap er helemaal niets van. In december was er een kans dat ik zwanger was geworden maar uiteindelijk werd ik 6 dagen later toch ongi. Een zwangerschap lag nog niet in de "planning" maar als het zo was geweest waren we vreselijk blij geweest hoor!! In februari kwam er ook weer een menstruatie en nu in maart dus niet. Vandaag ben ik al 8 dagen overtijd en de test was vanmiddag negatief. Voel me niet echt zwanger maar heb wel veel last van mijn bekken. Dat kreeg ik bij mijn 1e zwangerschap en dat werd na de bevalling minder maar nu heb ik er dus alweer een week of 6 last van. Maar goed nu dus 8 dagen over tijd en toch negatieve test. Hebben jullie hier ervaring mee????
Groetjes Tara

Hallo,
Ik was na een maand of 8 zwanger van de tweede. Je eisprong kan toch anders verlopen als je bezig bent met zwanger worden heb ik ervaren dus ik dacht bekijk het maar met het testen, ik werd er heel onrustig van. Ik was 10 weken overtijd toen ik dacht nu kan ik wel eens een test doen. Bij de termijnecho bleek ik 6 weken zwanger te zijn. De eisprong kwam dus pas na 4 weken. Inmiddels ben ik bijna 39 weken zwanger en mag het komen wat mij betreft.

Neem je tijd en als je er onrustig van wordt wacht gewoon. Wat zit dat zit en blijft ook na een aantal weken zitten.

Veel succes Knof

Had ik ook. Ik heb zo rond dag 35 / 38 getest en toen was 'ie hartstikke negatief. Ik dacht dus dat ik niet zwanger was. Ondanks veel klachten heb ik nog een maand gewacht en toen was 'ie natuurlijk al lang al positief. Soms moet je even geduld hebben met die testen...

Groetjes, Marisa

Bedankt meiden en ja ik moet inderdaad geduld hebben en dat heb ik wat dit betreft niet echt . Succes verder met jullie zwangerschap, geniet nog even van dat gezellige getrappel in jullie buik!!

Wat lief dat je nog reageert zeg!!! Maar nee, ik werd uiteindelijk na 12 dagen overtijd toch ongesteld en hoe . Vind het zo vreemd dat ik ineens zoveel overtijd was maar waarschijnlijk zijn mijn hormonen flink in de war!!!

Hoi Tara,

wat vervelend voor je dat je toch nog ongesteld bent geworden. Ik zal voor je duimen dat we je snel op het zwanger zijn forum terug vinden.

Veel liefs van Marloes

Terug
Bovenaan