8 dagen overtijd,misselijk,moe en test toch negatief

Hallo allemaal

Ik ben een moeder van twee zoons en heb een zeer regelamtige cyclus,kan de klok er op gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden!
nu ben ik 8 dagen overtijd,ben misselijk,kan geen koffie zien terwijl ik normaal wel 8 kopjes per dag drink heb gespannen borsten en heb een soort menstruatie pijn...maar wel 8 dagen overtijd en heb een test gedaan en die zegt negatief!
sommigen zeggen mischien wel stress maar ik heb de afgelopen twee jaar erg veel op mijn bord gehad en ben nooit 1 dag overtijd geweest....nu 8 dagen zou ik nou wel of niet zwanger zijn!
heeft iemand dit vaker meegemaakt dat een test negatief zei en toch zwanger was?
ik hoop op reacties,want ik ben erg onzeker!al vast bedankt
groetjes Kimm

Hoi!

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en nu eerst ook weer, negatieve test! Misschien komt het toch om dat je eisprong later is in je cyclus en je dus pas later positief kunt testen?! Bij mij wel het geval denk ik...

Hoop in ieder geval dat je snel uitsluitsel hebt! Is toch fijn dat je gevoel bevestigd wordt!

Groetjesss

tja...........................
ik zou zeggen..de test liegt niet...
Maar ik kan me voorstellen dat jij daar heeeel hard aan twijfelt!

Ik denk toch gewoon dat je ongesteldheid niet doorzet....
maaaar ik ben geen dokter..hahaha

succes ermee!
heb je al een ander soort test gedaan??
als je echt 8 dagen overtijd zou zijn dan zou je denken dat het hormoon wel genoeg in je urine moet zitten toch??

Hoi,
ja heb al 2 verschillende testen gedaan,ben vanmorgen naar de apotheek gegaan en een een test gehaald die huisartsen ook gebruiken!
ze zeggen wel dat je tussn de 10-de en de 14-de dag (overtijd)dat de test het beste resultaat geeft,dus afwachten....morgenvroeg probeer ik de test,omdat ik het ook niet met ochtend urine had gedaan....
groetjes en bedankt voor jullie reacties

hoi hoi

Nou.. .'" gewoon " ff wachten nog dan maar he??
enne mocht je onverhoooopt toch zwanger zijn?.....dan alvast gefeliciteerd he??!!!!

we duimen voor je!

gr marjolijn

Wat spannend....
Bij mijn 1e zwabngerschap testte ik pas een week na NOD positief, dus het is niet raar hoor. Beste is idd om t in t begin met ochtendurine te doen. Succes!

Terug
Bovenaan