8 dagen overtijd, negatieve testen

<p>Hoi hoi,,</p><p>wat te doen?? </p><p>Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen, vorige maand was deze 32 dagen, nu weer een maand verder ben ik overtijd.. als ik de cyclus van 30 dagen moet aanhouden ben ik 8 dagen overtijd, als ik de cyclus van 32 dagen aanhoud dus 6 dagen.. eergisteren en de dag daarvoor zwangerschapstesten gedaan.. en deze waren negatief.. op de test staat als deze negatief is over 3 dagen nog eens te proberen, dat ik ga dus morgen doen..wel heb ik last van steken in mijn onderbuik/liesstreek aan de linkerkant..</p><p>als de test toch weer negatief blijkt te zijn.. wat moet ik dan doen? Gewoon maar afwachten of toch de huisarts bellen? </p><p> </p><p>Liefsss </p>

Hoihoi, ik heb dit kort geleden ook meegemaakt. Na een week overtijd te zijn geweest heb ik toen een afspraak gemaakt bij de verloskundige om een echo te maken, op aanraden van mijn huisarts. Daar was niks te zien behalve een slijmprop. Dat zou kunnen betekenen dat daar nog iets in kan groeien, of dat dat een teken is dat ik ongesteld zou worden. En precies na 14 dagen over tijd te zijn werd ik toch ongesteld... heel erg vervelend.  

Mijn laatste dag van ongesteld worden was 28-1. Vorige week vrijdag voor het laatst getest en die Kruidvattest gaf negatief aan... Maar ook nog niet ongesteld.

Ik was 2 weken overtijd alle testen waren negatief of ongeldig. Na 2 weken toch nog maar een test gedaan een met tijdindicator. En die gaf aan zwanger! Het schijnt dus dat niet iedere vrouw bij een zwangerschap evenveel hormoon meteen afgeeft waarop die testen reageren. Na 14 dagen was dat hormoon eindelijk hoog genoeg om positief te testen. Inmiddels is onze kleine man alweer 4 maanden

Terug
Bovenaan