8 dagen overtijd test negatief

<p>Hallo,</p><p>ik weet even niet meer wat er met mij aan de hand is. Ben nu ruim 8 dagen overtijd en testen zijn negatief. Loop contenu met erge buikpijn rond en veel last van diarree bezoek de wc vaak.</p><p>Ik heb een zoontje van 9 maanden en ben daarna niet meer aan de pil geweest. Meteen daarna had ik een regelmatige cyclus 30 dagen. We wouden in dec gaan voor een 2e..</p><p>Nu spookt steeds de vraag kan ik toch zwanger zijn ondanks testen negatief. Of is er iets anders met me aan de hand.</p><p>Iemand ervaring mee?</p>

Hoi hoi
Ik zit ongeveer met hetzelfde ben nu ook 6 dagen over tijd en ook negatieve testen. Ook af en toe buikkrampen enz maar verder niks
Groetjes 

Ik heb dat vorig jaar ook eens gehad, altijd regelmatige cyclus van 28-29 dagen en opeens duurde het 39 dagen, testen bleven negatief maar wel allerlei kwaaltjes. Helaas lijken menstruatieklachten en beginnende zwangerschapsklachten op elkaar. Mogelijk heb je later een eisprong gehad om wat voor reden dan ook, mijn ervaring is dat als de zwangerschapstest negatief blijft het ook negatief is.. maar je kan jezelf helemaal gek maken ermee, ik weet het.
Sterkte!

Terug
Bovenaan