8 dagen overtijd, testen negatief

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik heb vorig weekend 2 testen gedaan omdat ik overtijd was en allerlei symptomen had. Testen waren negatief. Zondag kreeg ik megaaaaaa buikpijn onderin. Hele erge steken. Met pijnstillers zakte dit af. Heb de volgende dag huisarts gebeld en heb een bloedtest gedaan. Ook deze uitslag was helaas negatief </p><p>Nu... 8 dagen na mijn nod, ben ik nog steeds niet ongesteld! Heb dit nog nooit gehad. Iemand hier ervaring mee?</p>

Halverwege september. Ik heb jaren de Nuvaring als anti conceptie gebruikt en die geeft heel weinig hormonen af.. dus ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dat het is..
plus een jaar of 3 geleden ben ik eens een poosje gestopt met de Nuvaring, gewoon om te kijken hoe mijn lichaam reageert en toen had ik hele hevige menstruatie en ook 2 tot 4 weken na elkaar... dus heb toen snel maar weer nieuwen aangeschaft haha 

Ja als een bloedtest ook negatief is neem ik ook aan dat je cyclus overhoop ligt. Weet je wanneer je eisprong was? Daardoor kan je ook buikpijn hebben

Ja mijn eisprong was 16 oktober. Heb ook ovulatie testen gedaan dus je zou ergens denken dat het eitje nog binnen zit.... aangezien er nog geen bloeding is geweest.. raar he?!

Terug
Bovenaan