8 dagen voor nod positief!!??

<p>Goedemorgen, </p><p>Ik heb 22 juni een test gedaan en die was positief normaal moet ik dus pas 1 juli ongesteld worden... </p><p>De test was al heel duidelijk en 2 dagen erna nog duidelijker. </p><p> </p><p>Maar kan dit????? </p>

Sommige vrouwen hebben een snelle innesteling. Ik denk echter dat het logischer is dat je eisprong deze maand eerder was (of heb je de eisprong gevonden dmv ovulatietesten of temperaturen?).
Het feit dat je 2 dagen later nogmaals positief en zelfs duidelijker testte geeft mij het gevoel dat je gewoon zwanger bent hoor. Gefeliciteerd!

Sommige vrouwen hebben een snelle innesteling. Ik denk echter dat het logischer is dat je eisprong deze maand eerder was (of heb je de eisprong gevonden dmv ovulatietesten of temperaturen?).
Het feit dat je 2 dagen later nogmaals positief en zelfs duidelijker testte geeft mij het gevoel dat je gewoon zwanger bent hoor. Gefeliciteerd!

Nee ik heb dus eind vorige maand me implanon laten verwijderen maar niet om zwanger te worden haha vandaag weer een test gedaan en nogmaals duidelijke streep! 

Terug
Bovenaan