8 dgn DPO klachtjes..

<p>Hallo Allemaal,</p><p>Zoals ik iedere maand denk, deze keer voelt het echt anders! Misschien houd ik mezelf voor de gek.... Ik zou graag jullie ervaringen willen weten.</p><p>Mijn baarmoeder voelt al enkele dagen zwaar alsof de menstruatie ieder moment kan beginnen (zwaar en krampen), daarnaast voel ik een soort van "plopjes" als of ik iets verlies, maar dit blijkt niet het geval. Ik heb wel slijmverlies maar zonder bloed...Ik ben licht misselijk en heb hoofdpijn op de achtergrond. Enkele dagen geleden had ik roze slijm verlies...</p><p>Komt iemand dit bekend voor en bleek zwanger te zijn? Ik word gek van mezelf en het getuur op internet..</p><p>Ik wil graag morgenochtend gaan testen, ik ben dan 9 dagen DPO, bij wie was de test positief? Of is dit echt te vroeg?</p><p>Lieve groet van Fleur</p>
 
Zo herkenbaar Fleur, al die kleine dingetjes, ieder pijntje, krampje, plopje meteen opzoeken of t iets betekend. Ik doe dat elke maand en wordt er inmiddels aardig gek van, deze maand besloten om dat niet meer te doen. Gewoon ff niet googelen, maar ook geen ovulatie test, gewoon niks. Om de dag vrijen, en we zien wel. 
Ik zou niet te vroeg testen eerlijk gezegd, huh waarde kan ook gewoon nog te laag zijn dan. Wanneer is je nod? 
Weetje, het kunnen tekenen zijn van zwangerschap, maar bij mij is t toch elke keer de menstruatie die eraan komt en ook een soort van “ jezelf wijsmaken” gevoel. Maaarrrrrr ondertussen kan het ook gewoon raak zijn! Hoe lang probeer je al zwanger te raken? 
Groetjes Nina 
 
 
Hallo Nina,
Dankjewel voor je reactie! Dit is ronde 7,voor mij zijn veel klachten nieuw en dus nog onherkenbaar terwijl ik de vorige rondes een stukje relaxter doorkwam... zit overigens ook onder de pukkeltjes.. :-( 
Heb er zon gek gevoel over... terwijl ik weet dat mijn lijf me ook vreselijk voor de gek kan houden. 
In welke ronde zit jij?
 
Ik zou echt niet te vroeg gaan testen, want hierdoor kun je enkel teleurgesteld raken. Stel nu dat de test wel positief is en je toch over 5 dagen ongesteld wordt... dat gebeurt namelijk in heel veel cyclussen!
 
Hoihoi.
De eerste maand na onttrekking bloeding van dr pil had k overal last van alle kwaaltjes kwamen omhoog en dacht het moet wel raak zijn. Uiteindelijk op de 38 ongesteld geworden. Maand er op de dag voor ei geklust en op ei was manlief werken. Ik dacht nou dat kan niet anders dan na de volgende ronde.. voelde ook helemaal niks.. geen kwaaltjes niks.. tot dat me kat gek ging doen wou ineens onder de deken slapen bij me. K deed maar even een testje en ja hoor raak! Ben nu 7 weken en nu pas kwaaltjes. 
Bij mijn dochter 6 jaar geleden idem.. eerste 2 maanden enorme kwalen en 3e ronde niks en toen zwanger. Enige wat helpt maar moeilijk is is geduld en niet te vroeg testen. 
Duim voor je !
 
Liefs
 
@ mizzroswitha gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook echt elke maand alle kwaaltjes maar dan is t dus niks. En nu voel ik gewoon niks... 
@ fleurtje roos wij zijn inmiddels een jaar bezig, helaas zonder resultaat. Inmiddels bij gynaecoloog geweest en mijn man heeft zwak zaad. Dus we gaan waarschijnlijk iui traject in. 
 
Hoi! 
Wat herkenbaar jouw verhaal. Wij zijn bijna 1,5 jaar bezig geweest. Dacht ook elke maand dat dit t wel moest zijn. Die pukkeltjes kwaal is zo herkenbaar voor mij! Ik zat helemaal onder, ben nu 21 erkenen m’n gezicht is wel weer gaaf maar m’n rug helaas nog niet.
echter Zou ik niet te vroeg gaan testen. Er bestaat een kans dat je zwanger zou zijn maar dat de test op zon vroeg moment jn je cyclus nog negatief aanslaat
 
@ninaaa dankjewel! Ben verschrikkelijk misselijk deze zwangerschap bah mijn dochter 6 jaar geleden helemaal niks.
Hopelijk hebben jullie ook snel positief nieuws. En k heb wel eens verhalen gehoord ook al is et zwak zaad soms gaan ze een traject in en raakte voor die tijd nog zwanger 
Succes k duim voor je
 
Xx
 
Terug
Bovenaan