8 dgn overtijd, niet zwanger. wat nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
Ik ben een moeder van een dochter van 2.5 jaar. Sinds een paar maanden weer gestopt met de pil. Mijn cyclus is onregelmatig in tegenstelling tot 3.5 jaar terug. Het kortst was 24 dagen en het langst 28 dagen. Volgens mijn langste cyclus had ik al 8 dagen ongesteld moeten zijn, maar er is nog geen spoor van te bekennen. Geen kramp of iets... Ik heb op dag 1 een test gedaan die was negatief en op dag 5 ook negatief.
Wat nu?
Liefs mandymama

nog 2 daagjes afwachten dan misschien nog een testje .. of toch naar de huisarts? kan nooit kwaad toch?

ik zou inderdaad even wachten en nog een test doen..

kan zijn dat je wel zwanger bent, maar de innesteling vertraging heeft opgelopen..

geen bloed geeft moed!!

Liefs Iris

wat spannend zeg! Ik zou ook over een paar dagen nog een testje doen! want 8 dagen overtijd is toch wel lang
en geen bloed geeft moed vind ik een goeie!!
haaha
groetjes Eva

Hoi mandymama,

Ik zou over een paar dagen nog een test doen en als ie dan nog negatief is zou ik naar de huisarts gaan, maar ik hoop dat dat niet nodig is! Veel suc6!

Liefs Lientje

Hoi Hoi

Ik zou ook nog even afwachten om weer een test te doen.. ik zelf (wil je niet bang maken)   had een regelmatige cyclus van 32 dagen en was vorige week ook 8 dagen overtijd.. test gedaan, kwam er een heel licht streepje, ze zeggen hoe licht t streepje is je bent tog zwanger.. ik vertrouwde t niet helemaal dus wachtte het nog even af, maar helaas de volgende morgen kreeg ik enorme kramp en eindigde het in een miskraam! ik hoop voor jou dat je wel gewoon zwanger bent.. en dat je die onzekerheid niet langer hoeft mee te maken! succes!

Grtjs Chantal, mama van Zoë...

Terug
Bovenaan