8 dpo, wanneer testen?

Hallo allemaal,

Op cyclus dag 14 heb ik een positieve ovulatietest gehad, en is dmv echo vast gesteld dat mijn eitje gesprongen is.
Direct na de eisprong heb ik 5 dagen erge last gehad van mijn borsten. En veel steekjes gevoeld onder in mijn buik.
Vanaf Gisteren (7dpo) heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik heb er dus weinig vertrouwen in dat deze ronde gelukt is omdat ik helemaal nergens last van heb nog. Buiten dat ik meer afscheiding heb als normaal.
wat waren jullie eerste symptomen en wanneer hadden jullie positieve testjes?
Mijn nod is dus over 7 dagen pas, ik neem aan dat testen nu nog wat te vroeg is.
 
Hoe moeilijk het ook is, gewoon wachten tot je NOD. Daarvoor heb je ook nog een groot risico op (biochemische) miskramen (dus niet ingenesteld). Je maakt jezelf alleen maar gek. 
Toen ik trouwens zwanger was, wist ik het gewoon. Ik werd om 4 uur s nachts wakker en dacht, ik ben zwanger. En toen was het ook zo. 
 
Hoi hoi!
Wat spannend om af te moeten wachten he!
Ik heb 2 dagen ervoor getest en toen was hij positief met een lichte streep. Op mijn NOD zou ik een feestje hebben en ik wilde er zeker van zijn of ik wel of niet zwanger was. 
Het enige wat mij die week wel was opgevallen was dat ik meer last had van moeheid en ik veel honger had. Mijn broer was het ook opgevallen dat ik intens zat te genieten van een bonbon, dat terwijl ik dat nooit zo had haha. Ook had ik net als jij van die pijnlijke steekjes in mijn buik.
Symptomen zeggen alleen helemaal niets, ook als je zwanger bent kunnen die ineens verdwijnen en later weer heviger terugkeren. 
Ik duim in ieder geval mee voor een positieve test! Veel geluk toegewenst!
 
Meer afscheiding is wel een symptoom. Mijn eerste symptoom was sterkere dromen. Dat was voor de test het enige merkbare. Na de test zijn mijn borsten ineens een maat groter geworden. Misselijkheid begon nog iets later.
 
Ik testte bij alle drie mijn zwangerschappen pas rond dag 11/12 heel licht positief. Jouw klachten herken ik meer als eisprong klachten. 

Symptomen waren bij mij eigenlijk bijna gelijk aan ongesteld worden. Vanaf een dag of 11 krampen, en gevoelige borsten. Enige andere is dat ik het echt steenkoud krijg en dat blijft tot het derde trimester. 
De echte symptomen, zoals misselijkheid en darmen enzo, dat begon pas vanaf 5/6 weken. 
 
Mijn test was 2 dagen voor nod nog omo wit. Precies op nod was het 1e kerstdag en had ik geen testen maar kreeg ik zere borsten en verder ook niks. 2 dagen na nod weer getest en toen knal positief.
Dus voor die tijd testen heeft dus niet altijd zin, het kan valspositief zijn als het niet innesteld en het kan negatief zijn terwijl je wel zwanger bent. 
Symptomen zeggen niks. Ik had dus 0 klachten  tot nod, toen zere borsten en nu 7wk zwanger en kotsend in bed.
Gewoon even afwachten hoe moeilijk dat ook is
 
Spannend, ik zou alleen ook niet zo vroeg testen. 
Het kan zelfs zijn dat het eitje nu nog niet is ingenesteld... Daarbij neem je een risico met zo vroeg testen zoals hierboven al vermeld ivm biochemische zwangerschap. ( ik spreek uit er ervaring) 
Ik merkte het trouwens vaak al wel 1 week voor mijn Nod, misselijk en veel meer afscheiding. ook veel kramp, vooral snachts. Bij was de innesteling iedere keer al heel snel, waardoor ik al vroeg veel symptomen had.
Heel veel succes. 
 
Bedankt meiden!
Ik heb vandaag (9dpo) savonds alleen last gehad van lichte krampjes, voor de rest nergens last van. Nu kunnen de krampjes ook vanalles zijn.
Ik ga jullie advies opvolgen en ga gewoon wachten op mijn ongesteldheid. Als die niet komt ga ik een testje wagen. 
Het kan alle kanten op, ik lees vaak dat vrouwen al 1 week voor de nod last krijgen van bepaalde symptomen, en net zoals jullie pas vanaf de positieve test. 
Hopelijk is het raak ?
 
Terug
Bovenaan