8 flessen 120 cc

<p>Hallo,</p><p>Onze zoon is 6 weken en drinkt dus 8 flessen van 120 cc op.</p><p>Hij blijft om de 3 uur komen.</p><p>Gisteren zat hij totaal op 980 cc over de 24 uur. Gemiddeld tussen de 850/900. Hij drinkt zijn flessen vaak schoon op.</p><p>Hij weegt 5kilo en ik gok ongeveer 57 cm.</p><p>Ik voeg ook JPM toe aan zijn voeding i.v.m reflux.</p><p>Iemand tips om dit te minderen en eventueel over minder flessen te doen?</p>Want volgens mij mag hij maximaal 1000 cc en dan zit die echt al dicht zijn max soms.<p>Hoe kan ik dit het beste aanpakken?</p>
 
Hoi hoi!

Ik denk niet dat je er veel aan kan doen, onze baby is ook erg " hongerig" en dronk ook al vroeg te veel.
Inmiddels 3 maanden, en nu gewoon 5 flessen.
3 van 180 en 2 van 210
( dat is ook teveel, officieel)
Maar ze hebben het nou eenmaal nodig, ook een grote baby.
Maar t komt vanzelf goed, hij heeft het gewoon even nodig :)
 
Hier 2 dochters en het was exact hetzelfde hoor. Ze kwamen elke 3 uur, ook s nachts gewoon 23.00-2.00-5.00.. pff.. ze hielden dit vol tot een maand of 4/5, daarna pas geleidelijk iets minder voeding.

Tja, ze hadden het blijkbaar nodig. Hadden echt honger, kregen vaak rond de 1000cc per 24 uur en ze hebben er echt niks aan overgehouden hoor. Ze zijn nu 4.5 en 2.5 en lange dunne meiden. Nu zwanger van de 3e, ik ga er al vanuit dat die ook zo'n hongerwolfje wordt. Honger is honger denk ik maar. Ik maak me niet meer zo druk om een flesje meer of minder :)
 
Dit vond ik ook zo lastig. Mijn dochter is 10 maanden en drinkt nog steeds officieel teveel volgens het consultatiebureau. Jammer dan ? ze is zeker niet te dik, en enorm actieve dame en heeft dan gewoon echt honger!

Ook toen ze zo klein was ging ik er wel eens overheen.... Ik dacht ach zo'n 50 cc meer of minder gaat het vast niet om. Zeker niet als het maar af en toe is.
Ga je elke dag richting de 1100/1200 dan zou ik eens gaan kijken of je kleine het ook echt nodig heeft ...
 
Terug
Bovenaan