8 januari beginnen met spuiten eerste ivf!!

A

Anoniem

Guest
He Meiden,

Wij zijn gister naar het ziekenhuis geweest. Alles zag er goed uit en de eileider was netjes weggehaald. Wij hebben nu dus ook groen licht gekregen voor de eerste ivf. Maandag mag ik beginnen met spuiten van decapetyl. Prikinstructie gehad en vind het best spannend. Heb mezelf nog nooit gespoten dus we gaan het zien. Zodra mijn menstruatie begint moet ik bellen en krijg ik een uitgangsecho en daarna mag ik ook gonal F gaan spuiten. Ik zie wel dat het verschilt onder de dames. De een spuit gonal f en de andere puron. Er komt een spannende tijd aan. Meiden die nu al bezig zijn heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte. Werkse vandaag.

Liefs,

Roelien

Hoi,
Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je net als ik gelijk met de 1ste poging zwanger mag raken! Ik ben inmiddels 14 weken & 4 dagen zwanger na een 1ste behandeling!

Hey meid,

Heel veel succes, En tja mijn vriend zette bij mij de spuiten omdat ik dat niet durfde. Werkte perfect moet ik zeggen.

Hopelijk ben je inderdaad van de 1ste poging zwanger. Mij is het ook gelukt. Ben morgen 6 weken.

Liefs
Nicole

He Roeltje,

heel veel succes hoor...eindelijk aan de slag en hopen dat dit onze grootste wens gaat vervullen.
Wij zijn zelf ook momenteel bezig met onze eerste poging en hopelijk volgende week de punctie. Heel spannende tijd zal er voor ons beide aanbreken.

Liefs indy

Hee Roelien,
Fijn dat je weer wat schrijft en nog met fijn nieuws ook.
Veel succes hoor!!!!!!

Hee Roelien!!

Super dat je er weer bent...vrolijk en wel en vol goede moed....
Het wordt ook voor jullie een enorme spannende tijd nu...
Heel veel succes en sterkte!

En ook ik zou die spuiten door mijn man laten zetten hoor...

Veel geluk en succes!!

Liefs Linnepinnie

Nog even en dan is het zover.... HEEL VEEL SUCCES!!! Ik ga voor je duimen hoor!! Puregon en Gonal F zijn hetzelfde middel. Het is maar net voor werk merk het ziekenhuis kiest. Ik vond het prikken geen probleem. En ik spoot de maximale hoeveelheid. Ook de pregnyl vond ik niet super pijnlijk ofzo. Maargoed iedereen ervaart dit anders.

Ik ga voor je duimen!
lfs ing
http://wensweb.web-log.nl/

Hoi Roeltje, wat goed dat je nu ook mag beginnen. Ik spuit Puregon, maar wat Inge al zei, het is allebei hetzelfde, alleen de leverancier is verschillend, vandaar de naam. Ik ben volop aan het spuiten en waarschijnlijk as. maandag de punctie voor de 1e IVF, ben erg benieuwd en vol goed hoop.

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan