8 Juni Meid

Hoi allemaal,

wil ff mijn eitje kwijt...
Ben nog steeds niet ongi (niet dat het
erg is ofzo hihi..)

Best moe de hele tijd (heb wel een uur over boodschappen doen gedaan)

Beetje opgezwollen pijnlijke borsten maar voelt anders dan anders.

Heb een paar keer een steek boven mijn linke heup gehad (weet iemand wat dat is??)

Heb hoofdpijn, mijn linker neus gat is verstopt, en mijn ogen zijn een beetje droog.

En voel me vandaag erg verdrietig, ben bang dat me lichaam me weer voor de gek houdt en dat ik misschien helemaal niet zwanger kan worden (ja ik weet erg depri!)

Morgen vroeg testen en dan weet ik weer meer, durf alleen niet te testen alweer een teleurstelling neeee, ff geen zin in! het zit op dit moment allemaal tegen.

Voor de rest die zwanger is Joehoe!!!Van harte en die het nog moeten worden heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes!


Liefs Natje
 
hoi natje, ik heb ook hetzelfde probleem als jij moest gister ongie worden vandag nog niks beetje pijn in mijn buik en zere borsten moe enzo maar ik durf ook niet te testen, ik hoop dat je zwanger bent veel geluk nog liefs MC
 
Hoi Natje,

Begrijp ik het goed dat je vandaag je nod hebt??
Spannend hoor. Die steken heb ik ook boven mijn li-heup al vanaf mijn eisprong. Normaal verdwijnt het altijd. Ik heb pas de 18e mijn nod. Ben al best zenuwachtig.
Succes en laat het horen he?

Groetjes Dianne
 
OOoh Natje, gewoon er voor gaan!!!!! En als het niet zo is, kom je gewoon gezellig bij het volgende cluppie!!!! En je weet het, het 8 juni cluppie is op enkele na :) een heel vruchtbaar cluppie!!! Laat je het morgen meteen weten???
 
hé Natje,

Komt wel allemaal goed meid, laat je niet uit het veld slaan. Gewoon je testje doen als je je er klaar voor voelt. Je krijgt een dikke virtuele knuffel van mij :)

En ik zal voor je duimen voor de komende dagen.

Kus Fabbie
 
Lieve Natje,
KUT KUT KUT, soms heb je van die dagen dat je je gewoon zo voelt en dan is er geen andere banaming voor!!!!
Die hormone, wat zijn dat toch voor rare dingen die een vrouwen lichaam zo op hol laten slaan!!!

Nou Dametje, je kan het hier in ieder geval lekker kwijt dat lucht vaak al weer even op.

Ik ga morgen vroeg aan je denken en voor je duimen.

Dikke pakkerd,
Ank
 
Als ik jou verhaal zo lees, dan zal ik als de bliksem naar een drogist rennen.
Wat jij vertelt zijn allemaal tekens dat je zwanger bent.
Ik hoop het voor je meid.
Tweifel niet, gewoon die test doen.
We horen de uitslag hoop ik heel snel.
Hartelijke groet en veel sucses
Bianca.
 
Terug
Bovenaan