8 juni

hallo allemaal spannend spannend spannend... ik wou dat het 8 juni was dan heb ik mijn NOD ik heb wat gevoelige tepels (dit zal komen door het stoppen van de pil) en dan even een vraagje gister na het vrijen ging ik naar het toilet toen kwam er roze slijm uit mijn vagina een soort wolkje daar leek het op (sorry voor de details hihihi), wat zou dit kunnen zijn en zeker niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden en 21 mei al mijn eisprong gehad..
het was echt na het vrijen!! heeft iemand hier antwoord op?? bedankt alvast
 
Heeee Sandra,
was jij ook niet degene die laatst last had bij het vrijen? Ik lig iedere keer met m'n klachten een paar dagen achter jou!! Want ik had dat later ook. En nog steeds last van m'n buik en (om het nog viezer te maken, maar ik moet het even kwijt) nogal last van winderigheid (SORRY!!) Ik hoop voor je dat het innestellingsbloed was!! En dat ik dat dus ongeveer vandaag of morgen krijg!! En ik blijf dat sterke gevoel houden dat het raak is.
 
hei sandra!
inderdaad mogelijk dat het innestelingsbloed was! blijkbaar kan dat rozig of bruinachtig zijn van kleur, zolang het maar niet echt rood is... en qua timing (zo'n 6 dagen na je ovulatie) zou het ook kunnen kloppen... SPANNEND !!!
 
ja dat klopt dat was ik, en ik heb ook last van winderigheid hahaha lekker vaag allemaal...
ik denk niet dat het innestellen was want het was vlak na het vrijen heel raar. en ik had toen last van mijn buik tijdens het vrijen maar dat is na 3 dagen over gegaan ik denk mijn eisprong we hebben het toen iedere dag gedaan dat weekend en de rest van de maand om de dag dus wie weet mijn eitje moet mijn man zijn sp*rma haast wel ontmoet hebben hihihi...
hoe oud ben jij als ik vragen mag?? misschien ook wel even oud we hebben alles hetzelfde..
 
dank je kaat ik hoop het...
maar heel toevallig dat dat precies na het vrijen was en er een beetje van mijn man bij zat maar het was echt roze en daarna niks meer ook vandaag niet wel gevoelige buik als ik er op duw....
we zien wel SPANNEND!!!!!!!!
 
Hahha, heb je m'n eerdere berichtje al gelezen. Ik heb gisterenavond liggen huilen in bed (van geluk): zo'n sterk gevoel had ik dat ik zwanger was. Het was zo raar!!! En ik zeg steeds tegen mezelf: doe normaal, anders valt het zo tegen. Maar ik ben 30 jaar. April met de pil gestopt en sinds deze maand actief aan het proberen. Heel actief, want net wat je zegt, mijn eicel MOET ook het sperma van mijn vriend zijn tegengekomen. Maarja, is dat genoeg!!! Was het inderdaad maar 8 juni!! Mijn cyclus is iets korter dan de jouwe.
 
ik ben pas 21 en ik heb aan de enen kant van ja maar toch ook weer van nee..
ik heb voorderest ook geen klachten mijn nod is eigenlijk rond 5 juni maar ik hou het op 8 anders ga ik gelijk testen hahaha en misschien is mijn cyclus wel heel lang (dat hoop ik niet ik hoop een + natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan