8 juniclub

Aaaaah dames,

Ik vrees dat ik de eerste ben die afhaak. Ben net terug van een weekendje weg met mijn vriendje en echt hartstikke ongi geworden. En dat na 24 dagen. De vorige keer 26 dagen. Ik heb dus een korte cyclus. Nou ja, ik vind het wel heel jammer maar het was net de eerste ronde. Ik hoopte nog dat het baarmoederkrampen waren, maar al snel voelde ik dat het gewoon m'n ongi was. Nou ja, op naar de volgende ronde. En hopelijk heeft de rest meer geluk!!!!
 
jeetje jenke dat is jammer zeg je had nog wel zo gedacht dat het raak zou zijn..
nou bij mij is er nog niks woensdag ga ik pas testen dan zien we wel verder ik ben er ook niet zo meer mee bezig!!
nou op naar de volgende ronde, wel een leuk weekend gehad???
groetjes sandra
 
Hoi Jenke,

Ik lees net dat het ook jou eerste ronde was, stomme vraag, is jou menstruatie nu ook zo hevig?

Wel jammer voor jullie maar we gaan door naar de volgende ronde.
NOD staat gepland (ahum) op 02-07.
Succes , Chris
 
Hoi meiden,
Ja Sandra, heb gelukkig wel een leuk weekend gehad. Ik heb meteen lekker een wijntje genomen!! Ik vind het ook wel jammer maar realiseer me heel goed dat na 1 ronde raak wel heel mooi zou wezen. Maar ik weet nu inderdaad hoe je lichaam je in de maling kan nemen! Ik ga daar dus ook nooit meer wat op uit doen!
En Chris, ik was al in april met de pil gestopt, deze maand voor het eerst voor het eggie gegaan. Maar inderdaad: vreselijk ongesteld. Ik doe een uurtje met een supertampon. En nu ook, heb echt de hele zaterdag met vreselijke bruikkrampen rondgelopen. Klinkt dus heel bekend. En mijn NOD staat gepland op 30-06 (haha!!). Da's het voordeel van een korte cyclus!! Zul je zien dat ie dan pas na 28 dagen komt:) Maar Chris, we gaan ervoor!!!
 
hEy jenke,
Balen zeg!Maar ja wat je zegt in 1 keer raak zou wel heel super zijn. Ik had trouwens ook hele erge buikkrampen toen ik voor het eerst na de pil ongesteld werd. Zal er wel bij horen...
Succes met de volgende ronde, wel lekker een korte cyclus, heb je veel kansen.
liefs san
 
Terug
Bovenaan