8 kg kwijt in 1 week

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

Ik zit met een super groot probleem. Ik heb sinds een paar weken heel veel last van misselijkeid en over geven. Hier door ben ik in 1 week van 58 naar 50 kg gegaan en het daalt nog. Ik heb verder veel last van vermoeidheid, duizeligheid, hoofdpijp en krampen in de onderbuik. Ik ben begin mei ook opgenomen gewees met uitdroging.( dus  lekker verdrietig aan het infus)    

Ben naar de huisarts geweest en ik heb wat tegen de misselijkheid gekregen (niet dat het helpt maar toch)   3 zwtesten negatief (had ook niet anders verwacht in de week nadat ik ongi ben geweest). Maar nu 4 juni mijn NOD aan komt. Moet ik van de  ha weer een test doen. Maar onder tussen kan ik Blijven zitten met al mijn klachten die alleen maar erger worden.  Ik val nu al 2 a 3 keer per dag  flauw. Snap niet dat ze alles zo uit kunnen stellen.

Toen ik zw was van mij dochter (bijna 2) had ik dit ook allemaal maar toen werd in de 2de week dat ik die klachten had een inwendige echo gedaan toen moest ik die zelfde dag met spoed naar het ziekenhuis. Ze waren bang voor een buitenbaarmoederlijke zw. gelukkig bleek dat mee te vallen. Ik weet het ff niet meer de pijn word me nu gewoon te veel.

nou meiden ik moets het even kwijt sorry voor mijn gezeik.

liefs berna

hee joh is geen gezeik

is natuurlijk heel moeilijk en totaal niet leuk.
maar hier luisteren er altijd wel mensen als je je verhaal kwijt wilt.
nou rustig aan en hoor wel hoe het verder met je gaat.

knuf en kus jb

Hallo Berna,

Jee wat heb jij een zware week achter de rug. Maar als de symptomen   hetzelfde zijn dan gok ik erop dat je zwanger bent. Jij kent je lichaam het beste!! Maar heb je dit je hele vorige zwangerschap gehad? Dan heb je nog heel wat voor de boeg.

Ik hoop dat je je snel beter voelt en duidelijkheid hebt. Houd ons op de hoogte!

Liefs NAthalie

Hey Berna,

ik hoop dat je je snel beter voelt! Ik vind het vreemd dat je niet beter begeleid wordt door je HA. Zelf woon ik in België maar werk in Nederland. Ik kan je wel vertellen dat het hier in België heel anders aan toe gaat.
Het zou natuurlijk mooi zijn moest je gewoon zwanger zijn maar als de klachten blijven... toch niet te lang wachten met een tweede opinie.
Ondertussen genoeg drinken dat je niet uitdroogt en voldoende krachtvoer eten.

Liefs Caroline25

alles is het zelfde, maar ons lichaam kan ons goed voor de gek houden
daar hou ik wel rekening mee.
en mijn vorige zw was ik de 1ste 5 maanden aan het afvallen en daar na kwam alleen het gewich van het kind ,vruchtwater,bloed..... bij. en ben 9 maanden lang aan het overgeven geweest.en uit eindelijk ben ik ingeleid kindje had een hele lage hart slag en ik voelde het heel weinig bewegen. dus dacht van daag wel even van waar begin ik aan

kus berna

Goh meis,

Wat een ellende voor je, en vindt het ook raar dat de H.A. geen actie onderneemt mede door je achtergrond van je vorige zwangerschap!!!
Zou er toch maar druk achter zetten, is toch niet normaal dat je zoveel afvalt in 1 week en zeker niet gezond voor je lichaam!!! Ook niet als je zwanger blijkt te zijn lijkt me!!
Probeer toch maar zoveel mogelijk vocht te drinken en veel kleine portie te eten op een dag, zodat je wat aansterkt!!!
Hier in Duitsland had dit niet zo door laten lopen en was je allang grondig onderzocht!! Dit bewijst maar weer dat de gezondheidszorg toch erg verschillend is per land!!!
Maar goed wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je snel wat beter voelt!!!

Liefs Sandy

jeetje dat is wel veel ja
en als je een second opinion vraagt, zo van ik had dit eerder, dus ik wil even onderzocht worden want ik voel dat het echt niet goed zit>?
nou meid heel veel sterkte en het is geen gezeik, daar zijn wij toch voor
kus en knuffel

Hoi!

Ik vind dat wel erg raar hoor dat de dokter het nog niet serieus neemt..
Ik zou echt terug gaan en zeggen dat je je er zorgen om maakt en dat je het al eerder hebt gehad. Dat is toch niet gezond! Zoveel afvallen in 1 week! En meerdere keren flauwvallen! Echt ga terug! Je gezondheid is het belangrijkste hoor!
Meid heel veel sterkte en beterschap!
En succes met die stomme dokter als je teruggaat!
Laat je niet wegsturen!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan