8 maanden en ontzettend huilerig tanden of gewoon aandacht?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn dochtertje van 8 maanden heeft de afgelopen dagen veel last van haar tandjes gehad. Ze had koorts, greep naar haar oor, wilde alleen maar overal op bijten en had diarree. De onderste twee tandjes zijn nu door en boven is niet iets te zien. Dus ik dacht nou, het leed zal minder worden. Niet dus. Ze is momenteel heel veel aan het mopperen. Ze wil heel de tijd je aandacht, krijgt ze dit niet komen er dikke tranen. Zou dit een fase zijn? Of toch de napijn van de tandjes. Wat denken jullie? Kwordt er in ieder geval behoorlijk verveeld van. Dacht eerst dat ze misschien wel oorpijn had, maar dan moet ze in haar bedje toch ook huilen en ze slaapt juist heel veel en lang.
Vreemd en wij moeders willen toch altijd graag een verklaring. Ik in ieder geval wel.
Groetjes,

Natuurlijk wil je een verklaring! Dat willen we toch allemaal als ze niet helemaal lekker in hun vel zitten...ik tenminste ook hoor! Niets ergers dan niet weten wat er is vind ik!
Maar ja, het kan zoveel zijn he...dat is nou net het probleem hahaha.
Maar als hij echt pijn had zou je hat wel merken denk ik. Misschien idd nog niet helemaal lekker en anders misschien een "sprongetje" (sorrie voor alweeeeer het woord sprongetje, maar dan weten we waar we het over hebben he).
Is vervelend he, als je kleintje zo "chagareinig" is, bah, word je zelf ook niet vrolijker van ... maar ja, ook dit gaat weer over! Even op je tanden bijten en je hebt weer een lekker vrolijk mannetje!

Sterkte ermee!

SORRIE SORRIE SORRIE!!!!!
Ik had niet zo goed gelezen, want zie nu dat je een dochtertje hebt!!!

Jep..... als we het beestje een naampje moeten geven... een sprongetje/fase...
Maak je borst maar nat... kan ff duren..... is de verlatingsangst periode.
Gelukkig is het hier zo een beetje over... en is nu ruim 9 maanden, hopelijk duurt het bij jullie niet zo lang.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan