Jep heel herkenbaar in deze leeftijd!! Mijn jongste dochter is nu 9 maandem en net zo.. al kan ze sinds gisteren een béétje kruipen en dat lijkt haar heel goed te doen!!
Ik herken dit ook nog heel erg van mijn oudste dochter. Ze is nu 2.5 jaar. Ik vond de periode van 7-10 maanden de moeilijkste periode in dr leventje, en nu ervaar ik dat bij mn 2e dochter net zo.
Ze willen kruipen/tijgeren/zitten, maar dat lukt allemaal nog nét niet en dat frustreert enorm! Als ze eenmaal kunnen kruipen en optrekken wordt het beter, echt. Maar het duurt weken voor ze dat echt kunnen, dus hier moet je helaas doorheen.
Ik geef steeds weer wat nieuws (een tandenborstel, schoen, stuk inpakfolie etc) haha. Met de gekste dingen is ze zoet, als het maar geen speelgoed is.. Bellenblaas is ook favoriet! En tussen alle slaapjes door (zo'n 3x per dag) ff wandelen, boodschappen doen ofzo. Steeds even naar buiten. Dat vindt ze heerlijk.
Hou vol.. dit vind ik de zwaarste periode in het leven van een baby, dat gegil en gemopper werkt me enorm op mn zenuwen.. maar het gaat voorbij!