8 maanden potjes.

al een tijdje moeten we "ruzie" maken met alicia om het eten.
de potjes van 6 maanden waren zo dun dat ze het niet voelde in haar mond als ze echt honger had.
toen cb maar gebeld die vroeg of wij al hadden geprobeerd het eten dat wij zelf maken iets dikker te laten. maar nee niet aan gedacht. afgesproken het die avond te proberen en volgende dag terug te bellen.
dus wij geprobeerd en was een groot succes. dus weer gebeld maar stonden we nog met de vraag wat als we nou niet thuis zijn? dan nemen we altijd een potje mee. (alicia was toen 7 maand) zegt ze: nou omdat jullie met alles eerder begonnen waren mochten we ook met de potjes van 8 maanden beginnen.. omdat daar geen groenten ofzo in zit wat ze niet mogen hebben

@Kelly --> wat is je vraag.......

Overigens eet Jochem als ie een potje krijgt ook 8 mnd potjes. Maar als je weggaat kun je eigen gemaakt eten ook bevroren meenemen net zo makkelijk als een potje mi.

denk dat kelly gewoon ff wil delen dat alicia al die potjes eet nu.

Hier nog de potjes van 6 maanden. als ie een potje krijgt. morgen ga ik weer uitgebreid koken en invriezen voor hem.

net wat louise zegt je kunt ook eigen gemaakt meenemen.

maar de visschotels halen we gewoon in een potje... want ik eet zelf geen vis haha...

@anna ik snap dat wel hoor van die vis. ahahahahah. wij lusten het allebei niet en vinden het stinken. Maar ik maak het wel klaar voor de kleine. afzuigkap hard aan. hahahahahah. Ik gebruik wel verse vis, maar dan laat ik het al in kleinere stukken snijden bij de visboer.

er hoeft niet altijd een vraag te zijn ;)
maar wou het gewoon even mededelen.
normaal eet ze gewoon met ons mee maar bij mijn ouders eten we niet altijd dingen die zij ook mag. en dan krijgt ze een potje.

Ben ook het liefst zelf aan het koken en dan krijgt ie ook gewoon wat wij eten.
Maar heb ook wat 8mnd potjes gehaald. Zit inderdaad niet veel in wat ze niet mogen en Florian kan de stukjes goed verwerken!

Geven jullie trouwens ook rijst en pasta...zat er laatst over te twijfelen en heb het toen maar gewoon gedaan...!

Terug
Bovenaan