8 maart NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

We zijn sinds kort aan het proberen om zwanger te worden van een 2e kindje. Woensdag is mijn NOD en ik moet zeggen dat ik het best wel weer spannend vind. Ik merk wel dat ik er nu minder mee bezig ben dan toen ik net zwanger (en daarvoor) was van Dylano.
Natuurlijk hoop ik dat het al "raak" is, maar we zullen nog even geduld moeten hebben voor we het weten.

Zijn er meiden/vrouwen die in het zelfde schuitje zitten en die zin hebben om te kletsen, laat dan een berichtje achter!

liefs Linda

Hoi,hoi,hoi,

ik ben Kaat, 31 jaar en heb een zoontje van bijna 15 maanden. Vorige maand hebben we beslist om voor een 2de kindje te proberen. Voor ons 1ste hebben we 18 maanden moeten proberen. Hopelijk hebben we nu wat meer geluk!
Ik heb ook woensdag 08/03 mijn NOD. Spannend hé! Kunnen we samen aftellen.

Groetjes Kaat

hoi Kaatje,

Leuk dat je gereageert hebt!

En hoe staat het bij jou?? Hier gaat mijn NOD gewoon aan me voorbij vandaag en blijft het nog uit!
Als ik in het weekend nog niet ongi ben ga ik maar weer eens testen!

Laat je me weten hoe het is bij jou??

liefs Linda

Ik ben dus nog niet ongi geworden, maar durf nog niet te testen! Ik ben namelijk bang dat ik me alle symtonen van een zwangerschap maar verbeeld!

Moet toch maar moet verzamelen, misschien vanavond en anders morgen ofzo maar testen.

Linda

hoi mag ik met jullie mee duimen??

mijn nod was 9 maart maar tot nu toe gelukkig niks te zien!!

en hebben jullie al getest?? Ik wel kon me niet langer inhouden maar hij was negatief

ben benieuwd

groetjes Renske

Hoi Renske,

Ik heb gisteren getest en hij was positief!
Hopenlijk ben jij ook snel zwanger en spreke ik je weer op het zwanger zijn forum!

Laat je hier nog een berichtje achter zodra je meer weet?? Ik zal nog wel af en toe komen kijken!

Succes!

veel liefs Linda

He Linda

Wat super joh, gefeliciteerd he

ik hoop dat wij snel mogen volgen hihih.

geniet er van he

veel liefs wies

hoi Linda

gefeliciteerd!!!!!

hopelijk volgen wij ook snel en dan kletsen we verder op een andere topic.

Suc6 en we horen vast nog wel hoe het gaat.

groetjes Renske

Terug
Bovenaan