8 mei ballorig Emmen,wie gaat er mee???

A

Anoniem

Guest
Jolanda en ik gaan 8 mei naar ballorig in Emmen.
Wie gaat er nog meer mee???
Rond een uurtje of 10 trouwens
Groetjes Tanja

hoi hoi,

ik denk dat Yoëll en ik ook wel van de partij zijn....maar ligt ff aan de datum die er geprikt word om naar Coevorden te gaan naar Cowboy en Indianendorp....die topic heeft Sandra (NickTess) geopend....

we zien wel ff

Liefs Denise

JJAJAJAJAAJAJAJa, ik ga mee...zat al te balen omdat het op een donderdag is, maar dan is het vakantie!!!!

Ik open eerst een topic en daarna begin ik te zeuren...haha.
Maar,ik was het topic van Sandra vergeten(Nicktess),kunnen we dan niet beter ballorig een paar weken uitstellen,anders zit het zo dicht op elkaar?
Groetjes Tanja

Zit ik daarvoor mijn kalender te besmeuren ???? Nee grapje, ik vind het geen probleem om ook naar ballorig te gaan, maar idd misschien is het handiger dat we dan ballorig even uitstellen zodat iedereen naar Coevorden kan, tenzij er meer meiden zijn die ook lekker naar Emmen willen en naar Coevorden...

Precies,voor ons is het dichtbij,maar sommige moeten misschien iets verder rijden en ik wil niet dat mensen moeten kiezen,dan gaat Coevorden voor.

hoi hoi,

nou coevorden is dus op 17 mei, zit meer dan een week tussen....dus 8 mei vind ik geen probleem.....

liefs denise

Hello ladies!!!

Gaat het a.s. donderdag nog door?

Ik heb er iig zin in en mike ook !!!

liefs jen

Terug
Bovenaan