8 oktober NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten kom ik toch alweer 3 maandjes op dit forum. Ik ben alleen niet zo iemand die op elk berichtje een andwoord geeft, ik hoop niet dat jullie dat erg vinden. Wel lees ik altijd alles wat er geschreven wordt. Ik hoop niet dat jullie dan denken dat ik een soort pottekijker ben. hihi

Maar goed ik heb dus 8 oktober mijn nod. Het is voor mij de derde ronde, en ik zou zo graag willen dat het raak is!!   Mijn beste vriendin heeft pas een dochtertje gehad en ik ben gewoon verliefd op haar!! Echt super leuk. Als ik nou ook eenss....

Wie heeft er ook haar NOD rond dezelfde datum??

Liefs Faye

22 3de ronde 1ste kindje

Hey hallo

Ik heb mijn nod ook 8 okt
Spannend he
Ik vindt er niks aan om zo lang te moeten wachten
ik tel de dagen  gewoon af.
Nou ik hoop dat we gauw zwanger zijn

Groetjes lily

Hoi Hoi

ik heb morgen mijn NOD ik hoop ook dat het raak is
Maar zal ook voor juljie duimen dat het raak is.

Veel liefs Ronda

hoi faye
mijn nod is ook 8 oktober en ik ben best wel zenuwactig ik hoop dat het dit keer wel raak is maar ik zal wel voor je duimen

groetjes shardha

Hoi Faye,

mijn NOD is 7 okt.
Nou is mijn cyclus niet zo regelmatig dus het kan best later zijn.
Nu had ik de 27 ste wat licht roze/rode bloed verlies wat eventueel een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, maar dat zegt niets het schijnt namenlijk dat 1 op de 4 bevruchtingen ook daadwerkelijk in een zwangerschap uitkomen.

Dus het is zeer spannend.

Ik ga wel gelijk die dag testen want ik kan echt niet langer wachten, ik ga dat weekend ook n weekendje weg dus weet t liever vante voren of het goed zit of niet.

Ik ga voor iedereen duimen!

liefs muisje

22 ronde 2 (4de zwangerschap) 2de kindje

Hoi meiden,
Ik heb as vrijdag (7 oktober) mijn NOD.
Spannend he. Denk niet dat het raak is...je moet toch iets voelen/merken dat je zwanger bent (lijkt mij)
En ik voel/merk niets.
succes met wachten allemaal!
groetjes Rene

Ik akn echt niet wachten!! Maar ik weet ook dat ik niet te vroeg moet testen!!

Ook ik heb helemaal geen gevoel dat ik zwanger zou zijn. Alleen een beetje pijn in mijn borsten, of heb ik dat nou gewoon altijd voor mijn NOD?? Ik weet het niet. Ik denk dat ik het me gewoon inbeeld!!

Nog maar een paar daagjes te gaan, en god wat duren die maanden lang!!!!!

Liefs Faye

Terug
Bovenaan