8 ste poging.

Hoi allen,

VOOR DE ZWANGEREN ONDER ONS GEFELICITEEEEERD ALLEMAAL.
Ik ga (net als velen van ons) door naar de volgende ronde, in mijn geval de 8 ste.
We hebben het weekend drie kleine logies gehad en ben me er eigenlijk van bewust geworden dat je nog moet genieten met z'n tweetjes zolang je nog niet zwanger bent en dat ga ik nu ook zeker doen, wanneer er kinderen zijn staat ook alles in het teken van het kind en kun je natuurlijk daar weer van genieten.
Ik was er altijd enorm veel mee bezig om zwanger te raken maar vergat eigenlijk ook dat er andere dingen zijn wat je nog met z'n tweetjes kunt doen en wat straks wat moeilijker wordt.
We wachten gewoon rustig onze tijd af.
Een poppie is welkom maar tot het zover is profiteren we beide van de vrijheid om andere dingen te ondernemen.

Liefs, Nala.

Hoi Nala, dat is de perfecte instelling.
Ik neem nu ook bv.lekker leverworst op m'n boterhammen. Nu mag het nog als ik zometeen zwanger ben niet!

Lekker samen nog ff een terasje pikken of spontaan uit eten gaan HEERLIJK.
Wanneer je daar nog van kan genieten is dat heel mooi. Niet zo geobsedeerd door het kinderen kijgen.

Maar als je pas net begint met proberen dan weegt dat samen genieten niet zo zwaar dan wil je alleen dat kindje maar!

Ik weet dat het bij mij zo zal gaan de eerste tijd, maar zal inderdaad in m'n achterhoofd houden dat je ook lekker moet blijven genieten met elkaar!

Ook nadat er een kindje is want dat kan dan ook nog natuurlijk alleen moet er soms wat meer geregeld worden dan.

Maar je instelling vind ik geweldig.
Wedden dat je dan opeens ook sneller zwanger blijkt. Dat hoor je zo vaak. Als je de obsessie los kan laten is het opeens raak!

Ik hoop het voor je!

Gr. Bieb.

Goh, die instelling heb ik ook altijd na mijn ONGI. Heb zoiets van als het komt dan komt het en als de tijd rijp is dan ben ik ook een keer zwanger....
Nu ik tegen mijn NOD aanloop, is mijn gevoel daar net iets anders over....toch spannend. toen ik afgelopen zaterdag dacht dat ik ONGI was geworden dacht ik ook jammer maar de volgende keer beter....mijn vriend niet....die baalt ervan.
Mocht het zijn dat ik deze keer ONGI wordt denk ik dat ik er anders tegen aan kijk omdat ik nu een gevoel heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn en dat heb ik eerder nooit gehad.
Maar ik ben het met je eens als ik ongi wordt houd het in dat ik nog minimaal 1 maand langer kan uitslapen.....: -)

Terug
Bovenaan