8 tot 10 weken zwanger

<p>ik vroeg mij eigenlijk af of er nog meer vrouwen zijn af die merkte dat tussen de 8 en 10 weken de symptomen zoals pijnlijke borsten en misselijkheid afnamen? Heb gelukkig maandag tweede echo en eerste echo was goed maar ben wel benieuwd of dit normaal is of niet. </p>

Bij mij nu al.. snap er niets van. Voor de NOD onwijs misselijk, pijnlijke borsten, hoofdpijn en daarom al heel vroeg een test gedaan die positief aan gaf.. Vandaag mijn NOD en vanochtend nog steeds een knetter positieve test maar ineens sinds vanochtend nergens last meer van, letterlijk nergens. 
Ik denk dat het echt per vrouw verschillend is. In mijn vriendenkring ben ik één van de laatste dus ik hoor al jaren allerlei zwangerschapsverhalen.. van HG en ziekenhuis opnames tot aan geen enkele klacht, zelfs geen misselijkheid. 
Heeft (denk ik) alles te maken met hormoonschommelingen.. 

Hoi!
Het is heel normaal dat kwaaltjes op en af gaan. En dat kan in elke fase zijn. Ik ben nu 33 weken zwanger en mijn borsten worden kleiner (???). Had vanmorgen een afspraak bij de gynaecoloog en alles gaat goed met de baby!
Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd natuurlijk!

Ja denk het ook. Ben zelf nogal stress gevoelig voor alles en ik ben er zo blij mee dat ik alle slechte scenario’s al 100 keer in me hoofd heb herhaald. Als dat hartje nog maar klopt. 

Rebecca mijn kwaaltjes zijn ook vanaf week 7 afgenomen. Morgen 10 weken en voel me totaal niet meer zwanger eigenlijk. Geen kwaaltjes meer. Hoop dat allesnnog goed is volgende week termijnecho

Ik ben nu bijna 17 weken en heb werkelijk nergens last van gehad. Maakte me ook erg onzeker maar de kleine meid doet het bij elke echo super. En ik ben ondertussen heel blij dat ik tot nu toe nergens last van heb ;) 

Terug
Bovenaan