8 weekjes zwanger en ineens niet meer misselijk....ervaring mee?

Hoi,

Ik ben inmiddels 8 weken zwanger en in week 7 en 8 ontzettend misselijk geweest.
Maar dat is binnen een dag of 4 ineens verdwenen. Heb nog wel pijnlijke borsten en moeig maar dus niet meer misselijk.

Is dat een slecht teken?
Of is het heel normaal dat je je ineens veel beter voelt?

Ik heb overigens met 7 weken een kloppend hartje gezien op de echo.

Met mijn eerste kind heb ik helemaal geen kwalen gehad, vandaar dat ik dit helemaal niet herken. Las op kindje op komst dat als je ineens geen kwalen meer hebt dat een slecht teken kan zijn...
Maak me een beetje ongerust...

Hebben jullie hier ervaring mee?

Liefs, BIllie
8w1 zwanger en mama van Quinten, 15 mnd

Hoi Billie,

Liep me net af te vragen of ik me zorgen moet maken, ben ook minder misselijk dan eerder. (8w4d nu) De misselijkheid is nog niet helemaal weg, dat scheelt. Ik maak me er wel een beetje zorgen om. Ik weet dat het een teken kan zijn dat het niet goed is, maar het kan ook zijn dat je gewoon wat uitgeruster bent of anders eet ofzo hoor. En wel misselijk zijn wil helaas ook niet zeggen dat het goed is. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik moet doen, rustig afwachten maar, ik hoop eigenlijk gek genoeg dat ik snel weer net zo misselijk ben als eerder! Als je bloed verliest of menstruatiekrampen krijgt zou ik naar een dokter gaan, helaas kunnen die niet zoveel doen, maar ze kunnen wel kijken hoe het ervoor staat.

Hé, en misschien is het volkomen normaal, ik ben voor de eerste keer de zevenenhalve week voorbij, geen idee hoe het "hoort"!

Succes,

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Ik ben deze week ook ineens minder misselijk. Ben nu 8 weken en 4 dagen...
Wel opvallend dat we alledrie ongeveer even ver zijn en plotseling minder misselijk zijn. Zou het er dan toch bij horen?
Moet wel eerlijk zeggen dat bij mij de klachten komen en gaan. De ene week vooral last van misselijkheid, andere week bandenpijn, andere week buikpijn, etc. Eigenlijk is bij mij alleen de vermoeiheid een bijna constante factor...

Duimen dat het goed blijft gaan!!!!
Groetjes, Irene

Hoi Irene en Zeeuws meisje,

Laten we hopen dat het erbij hoort! Heb net toch even de vk gebeld en die zei dat ik me niet ongerust hoef te maken. Dat het lichaam aan de hormonen kan wennen en je dus ineens minder last kan hebben.
Dat kan nu al gebeuren, bij een ander met week 13 en weer een ander houdt de klachten de hele zwangerschap...

Ik ga maar proberen te genieten want de kans is het grootst dat alles ok is!

Jullie ook heel veel geluk!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan