8 weken baby huilt hele dag ineens, ook aan borst

Ons zoontje is nu 8weken, ik geef bv. Hij heeft deze week al 3x een dag gehad dat hij heel slecht in slaap komt, niet in de draagzak, niet bij ons en niet na een voeding. Hij huilt vaak ook tijdens de voeding of meteen na loslaten. De melk loopt er dan uit dus dat is het probleem niet denk ik. Als hij al slaapt wordt hij binnen 5 tot 30 minuten weer huilend wakker. De dagen er tussen gaan echt super. Het zijn geen sprongetjes of regeldagen toch? Hij wordt door de dag heen alleen maar onrustiger zo dat hij zijn armpjes en beentjes niet meer stil krijgt, zo zielig. Tips?

Ik denk eerlijk gezegd ook dat het een sprongetje is :) Dat is soms gewoon lastig en moet je doorheen. 
Vooral je kindje volgen en even accepteren dat het zo is. Niks forceren.

Ze komen er weer uit. Gelukkig is het tijdelijk! Succes.

Toch wel en sprongetje denken jullie ja? Omdat er ook dagen tussen zitten waarop het super gaat. Maar dat kan dus ook nog ??! Dat is wel een geruststelling want ik werd een beetje wanhopig.

Ben natuurlijk geen expert, maar omdat er rond de 8 weken wel een sprongetje is ga ik er vanuit dat dat het is. Las dat deze ongeveer 2 weken duurt. 
Even volhouden dus... 
Mocht het een tijdje aanhouden zou ik even contact opnemen met het CB of als je je zorgen erover maakt :) 
onze zoon heeft tot nu toe eigenlijk geen last gehad van sprongetjes.. niet overduidelijk tenminste.
ik krijg altijd mail als het bijna zover is, maar vraag me toch iedere keer dan of hij erin zit ofzo omdat niet duidelijk is hahaha. Hij is 3,5 maand. 
Hij zou Met 12 weken sprong 3 moeten hebben gehad. Enige wat ik laatst merkte is dat hij opeens uit het niets nieuwe dingen kon/deed. Dat ik denk, oh hij zal zijn sprong al gehad hebben denk ik?

Ja beetje gissen dan soms he. Volgens mij de app zou hij pad over een week de tweede sprong in gaan omdat hij met 39 weken geboren is, maar dan heb ik zijn eerste sprong ook gemist! Hij is nu in ieder geval nog steeds veel aan het huilen en slaapt slecht dus wie weet zit hij er dan al toch in.

Hoi,
Huilen tijdens de voeding is niet goed. Heb je weleens gedacht om een Lactatiedeskundige te contacten?
Of bij de huisarts een check op reflux?

Terug
Bovenaan