8 weken echo geen hartje

<p>Hallo allemaal, vandaag met 8 weken en 2 dagen een inwendige echo gehad tijdens de intake. De verloskundige moest eerst zoeken naar mijn baarmoeder en vond uiteindelijk een vruchtje maar zag geen hartactiviteit. Ze vertelde dat we uit moeten gaan dat het een miskraam wordt, de echo paste meer bij een 6 weken zwangerschap. Ik moet volgende week woensdag terugkomen. Ook is de kans er dat er wel een hartje te zien is volgende week. </p><p>Iemand ervaringen of die iets kan zeggen hierover? Mijn hoofd gaat steeds van geen goed nieuws naar hoop hopen. Totaal geen buikpijn of bloedverlies tot nu toe gehad.</p><p>Groetjes </p>

Niet om je de put in te praten. Maar ik heb begin februari hetzelfde gehad. Ook een week later teruggekomen en toen werd de eerste echo bevestigd. Pas 3 weken later kwam bij mij de miskraam op gang (ik heb er bewust wel op gewacht). De miskraam was toen nog wel echt verschrikkelijk vond ik. Qua impact. Maar ik wilde zelf niet met pillen ofzo iets opwekken.

Ik moet wel zeggen. Ik heb ook verhalen gelezen waarbij de 2e echo wel een hartje laat zien. Dus er valt niet heel veel over te zeggen. Wij zijn zelf na de eerste echo wel uitgegaan van een miskraam om teleurstelling uiteindelijk te voorkomen. 

Dank voor je bericht. We gaan er vanuit dat het volgende week niet goed is. Maar hoop houden wil ik ook om positief te blijven. De meting liet zien dat het ongeveer overeenkomt met een zwangerschap van 6-7 weken. We gaan een spannende week tegemoet, wachten duurt dan lang.

Hoop dat het goed met je gaat nu! 

Dank voor je bericht. We gaan er vanuit dat het volgende week niet goed is. Maar hoop houden wil ik ook om positief te blijven. De meting liet zien dat het ongeveer overeenkomt met een zwangerschap van 6-7 weken. We gaan een spannende week tegemoet, wachten duurt dan lang.

Met 6-7 weken moeten ze volgens mij wel een hartje zien kloppen denk? Spannend hoor... heel veel sterkte dagen duren lang dan.
hier een echo met 7 weken gehad toen zagen ze een hartje kloppen maar het vruchtje kwam maar uit op 5 weken. En helaas twee weken later zagen ze geen hartje meer. En de miskraam kwam helaas ook niet op gang en voelde mij nog hartstikke zwanger.

Met mij gaat het nu goed! Ben mede door heel heftig bloedverlies in het ziekenhuis beland maar mocht dezelfde dag weer naar huis. Na 1,5 maand voelde ik weer dat ik fit was en ben ik weer normaal gaan werken (eerst halve dagen). 
Let wel, dit verloop van een miskraam is echt een uitzondering geweest.

Laat je weten hoe het met jou gaat?

Terug
Bovenaan