en weliswaar van de trap van echt helemaal boven naar beneden. 13 nov om 08.00 ik haalde mijn slapende zoontje van 8 weken uit ze bedej voor zijn fles want we moesten om 09.00 bij opa zijn en meneer bleef maar lekker slapen.ik zet 1 stap en glij helemaal naar beneden helemaal in paniek zocht ik mijn zoontje die lag opgevouwen in me armen ik had hem zelf gelukkig gefixeerd(onbewust of uit reflex) hij had een snee in zijn kleine wenkbrouwtje en viel steeds weg ,in paniek me man gebeld en die heeft 112 gebeld die waren er binnen 10 seconde geloof ik na onderzoek op de eerste hulp werden we opgenomen ter opservatie en elk uur werd hij gecheckt ook in de nacht. gelukkig na controle van de neuroloog mochten we vandaag weer naar huis het was de schrik van me leven ( geluk dat mijn dochter van 2 bij opa en oma sliep)ik zelf heb een hele pimpelpaars/blauwe bil en been en mijn enkel is geschaaft maar dat geeft niet ik ben zo blij dat die kleine jongen niks heb .....................................moest het effe kwijt