8 weken en met mama gevallen

en weliswaar van de trap van echt helemaal boven naar beneden. 13 nov om 08.00 ik haalde mijn slapende zoontje van 8 weken uit ze bedej voor zijn fles want we moesten om 09.00 bij opa  zijn en meneer bleef maar lekker slapen.ik zet 1 stap    en glij helemaal naar beneden helemaal in paniek zocht ik mijn zoontje die lag opgevouwen in me armen ik had hem zelf gelukkig gefixeerd(onbewust of uit reflex) hij had een snee in zijn kleine wenkbrouwtje en viel steeds weg ,in paniek me man gebeld en die heeft 112 gebeld die waren er binnen 10 seconde geloof ik na onderzoek op de eerste hulp werden we opgenomen ter opservatie en elk uur werd hij gecheckt ook in de nacht. gelukkig na controle van de neuroloog mochten we vandaag weer naar huis het was de schrik van me leven ( geluk dat mijn dochter van 2 bij opa en oma sliep)ik zelf heb een hele pimpelpaars/blauwe bil en been en   mijn enkel is geschaaft maar dat geeft niet ik ben zo blij dat die kleine jongen niks heb .....................................moest het effe kwijt

jeetje,
wat een nachtmerrie!
de schrik van iedere moeder, en het overkomt jou.  
maar hoe is het met jou? buiten je blauwe plekken om.
gelukkig gaat het met je zoontje goed.
onze hersens hebben gelukkig geleerd dat je in dit soort situaties onbewust je kindje beschermt.

groetjes cindy

quote: randycindy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-11-2006 22:15:37'));

jeetje,
wat een nachtmerrie!
de schrik van iedere moeder, en het overkomt jou.  
maar hoe is het met jou? buiten je blauwe plekken om.
gelukkig gaat het met je zoontje goed.
onze hersens hebben gelukkig geleerd dat je in dit soort situaties onbewust je kindje beschermt.

groetjes cindy

nou gelukkig gaat het wel weer een beetje ben nu wel heel bang als ik alleen ben maar ja dat moet weer effe slijten denk ik.ben gewoon super blij dat cayden niks heeft kus debbie

tjee!!!
wat erg, ik ben zelf ook zo bang om te vallen.
omdat ik ook nog wel eens uitglij, en meestal me zelf nog net kan op vangen(zonder kids in mijn armen)

ik houd me krampachtig beet als ik met de kids de trap afloop.
4mnd geleden viel mijn zoon een gat in zijn hoofd door dat hij de trap afviel(3 jaar)
en toen ik bloed zag was ik yhelemaal van de kaart gelukkig was mijn man thuis en ging hij naar de dokter ik bleef bij onze pas geboren dochter.
gelukkig is het bij jullie ook goed af gelopen.
na een flinke schrik!
die moet slijten.
groetjes

ALLEMACHTIG ZEG!!!!! Ik heb het ook gehad hoor alleen niet zo erg als jou. Wij zijn de laatste treden van de trap gepleurd. Ik ben nog nooit zo geschrokken en heb minstens zo hard als hij gehuild. Gelukkig is het net als jullie goed afgelopen ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

Groetjes Renate

hallo,

Wat jij hebt meegemaakt is denk ik voor iedere moeder een nachtmerrie antans ik zit hier nu met kippevel wat erg ik ben er ook heel bang voor. toen de kraamhulp kwam controleren moesten wij een trapleunig aanschaffen dat vonden we maar raar want wij kennen de trap toch GOED  maar ondertussen is jesper er en vind ik de trap maar niks.
Ik ben blij dat het nu goed gaat met jullie en dat jij zo goed hebt gereageerd wie weet hoe het anders was afgelopen.
groetjes gerrie

Jeetje!

Ik lees je verhaal, en ik voel mijn hart tekeer gaan in mijn borstkas.
Gelukkig heeft je zoontje niets ernstigs.
Ik vind het ook altijd hartstikke eng om te trap af te lopen met mijn dochter in mijn armen.
Hoe gaat het nu met jullie?
De schrik zal er wel goed in zitten denk ik.

groetjes Nicole

Terug
Bovenaan