8 weken en niet meer misselijk!!!

Ik ben morgen 8 weken zwanger en ga bij 9 weken voor de eerste echo. Ik had een heel positief gevoel over de zwangerschap.

Ik weet dat de zwangerschapsverschijnselen verschillen per persoon, maar wilde graag wat advies.

Tot eergisteren was in best misselijk (gelukkig niet overgeven) en erg moe en had gevoelige borsten..Nu heb ik eigenlijk weinig last en begin mij zorgen te maken.

Herkend iemand dit? En wat is eigenlijk normaal.
Na twee miskramen ben ik bang dat het weer fout gaat!

Ben zelf net 10 weken zwanger en had ook erge last van misselijkheid hele dag door. Is sinds vorige week weggetrokken. Ook de krampen in mijn onderbuik zijn zeker al 2 weken weg. Heb alleen nog hele gevoelige borsten, vooral 's nachts.
Is mijn eerste zwangerschap, maar heb vertrouwen in de natuur...

Ter aanvulling: ik begon me eerst ook zorgen te maken, maar dit zij zaken die je zelf niet in de hand hebt. Probeer te relaxen en bij twijfel vk bellen lijkt me? Succes!

Ow...ik maakte me ook al een beetje zorgen, heb nog nooit ene miskraam gehad overigens...

Ik ben vanaf week 7 tot 8.5 wk elke dag misselijk geweest, echt de hele dag, en sinds gisteren is het zo goed als weg...me borsten zijn nog wel gevoelig...

Ik heb maandag de echo....

Spannend een echo! Heb zelf 2 weken geleden de 1e gehad en over 2 weken alweer de 2e. Blijft allemaal raar en spannend gewoon. Is voor mij de eerste en alles is nieuw. Gelukkig heb ik een nuchtere vriend die mij af en toe even weer met beide benen op de grond zet. Maar goed, zodra je zwanger bent heb je nou eenmaal zorgen om alles. Is iets wat we moeten accepteren denk ik... Blijft onzeker tot de kleine gezond en wel geboren is ben ik bang.

Hoooi!

Volgens mij hoef je je niet heel druk te maken hiervoor.
Ik ben nu 13 weken zwanger, ben nog geen één keer misselijk geweest. Had in het begin alleen erg gevoelige borsten, maar dat is ook al helemaal weg. Het enige wat ik nog heb, is erg moe zijn. De echo was prima, dus het komt bij jou vast wel goed!

Succes verder met de zwangerschap!

Groetjes,
Annemieke

Terug
Bovenaan