8 weken en nu al een buik

dit is wel heel snel, ik ben nu 8 weken en geen kwalen maar het eenige is wel dat ik echt al een buik heb mijn man denkt dat er 2 in zitten ik niet maar heeft iemand dit ook ik vind het namelijk zo snel.

hey ik ken het! ben nu 9 weken en heb ook al een buikje! maar goed het is dan ook wel mijn 4e kindje...
ik dacht ook ff dat het er 2 waren, bleek dan ook wel dat er 2 zakjes zaten maar de ene is verdwenen en het is dus gewoon 1 kindje!
de vk vond ook dat mijn buikje al aardig gegroeid was! maar goed dat was normaal bij een 4e! het kan dus wel hoor!

ik groeide ook van de andere 3 erg snel!

liefs

Ik dacht al dat ik het me inbeelde! Heb ook echt het idee (en manlief ook trouwens) dat mijn buikje gegroeid is. Ben idd eens benieuwd of het er 1 of meer zijn! Wanneer krijg je een echo?

liefs

In het begin zijn het ook vaak je darmen die behoorlijk opzetten, en onder invloed van hormonen ruimte maken voor je baarmoeder.
Dus het hoeft niet per definitie een tweeling te zijn hoor! Ik had het bij de eerste ook, en nu bij de tweede helemaal!

Groetjes Sas

Het zijn gewoon opgezette darmen etc. hoor!
Je baarmoeder komt nog laannng niet boven je schaambotje uit, dus dat kan het echt niet zijn :) Vanaf een week of 12 komt die boven je schaambotje, dan kun je gaan uitzetten door de kleine!

Terug
Bovenaan