8 weken sprong

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Mijn dochter is nu 8 weken en 2 dagen (7w6d uitgerekende datum) en normaal gesproken is zij erg slecht met slapen (overdag vrijwel niet) en veel huilen (erge last van verborgen reflux). </p><p>Dus hoe herken ik een sprong?</p><p> </p><p>Ik was gisteren zo ongelooflijk blij. Ze deed twee dutjes in bed en om 21u sliep ze in bed (in die 8 weken nog nooit voorgekomen) maaar... Nu is ze sinds vannacht 3uur (en het is nu kwart over 12 in de ochtend/middag) wakker en huilerig. Ze huilt door wanneer ik haar pak.</p><p>Was het vele slapen (voor haar doen) van gisteren en het onrustige van nu een teken van een sprong?</p><p>Ze is overigens erg snel met alles. Handjes ontdekken deed ze nl met 6 wkn al.</p>

Kan heel goed. Vaak herken je het wel aan dat ze hangerig en huilerig zijn .. vaak ook weer wat sneller honger.

met 8 weken had mijn zoontje zijn hele slaap en eet schema veranderd. Dus zou goed kunnen dat jou dochter nu opeens beter slaapt snachts en overdag niet. 

Ze slaapt nu beter vergeleken bij eerst.. Dus hopelijk houdt dat dan aan?

Eh ja hangerig en huilerig is ze dus altijd al dus daarom weet ik niet hoe te herkennen

Terug
Bovenaan