8 weken zwanger en al 2 weken bruin en lichte bloedverlies

hallo allemaal

ik ben 8 weken zwanger en heb nu al twee weken last van bruin en
dan weer licht bloedverlies ik heb hiervoor al 5 miskramen gehad dus je zal wel
denken dat ik   oet weten hoe een miskraam verloopt dat dacht ik dus wel
maar bij al mijn 5 de miskramen begon het met bruine aafscheiding en een dag later
lichtbloedverlies en weer een dag later begon ik echt te vloeien maar nu heb ik dus al twee weken bruin en licht bloedverlies ik wordt hier best wel   moe van
weet niet waar ik aan toe ben en kan pas 28 januari bij de gyneceloog terecht
dat duurt dus nog een paar weken is dit een begin van een miskraam wie heeft dit nog meer gehad

groetjes radeloos 37

Hoi Radeloos, Ik begrijp je angst volkomen. Ik heb 2 mk's gehad en ben nu ook weer zwanger.
Maar waarom krijg je niet een echo met 12 wkn? Dat heb ik ook gehad?
Liefs, Yvette

weet de gyn ook dat je wat bleodverlies hebt gehad?
of is de afspraak de 28ste om een andere reden al eerder gemaakt?

als de gyn hier nog neit van op de hoogte is, moet je zeker even bellen. dan kunnen ze vaak eerder even kijken!
ik heb vanwege meerdere miskramen in het begin erg veel echo's gehad...
met 7 weken, 8 weken, 10 weken, bijna 12 weken en bijna 14 weken.
dat heeft mij wel door die eerste weken heen gesleept.

hoi y1972 en corina

mijn eigen gyneceloog is er niet meer die is naar een ander
ziekenhuis gegaan en voor mij te ver weg minstens 2 uur rijden
ik weet zeker dat ik van hem wel zou mogen komen
ik mag nu niet eerder ik heb ze wel verteld over dat bloedverlies en mijn vorige miskramen maar omdat het geen spoed is mag ik niet eerder
vandaag had ik alweer licht bloedverlies maar ik heb gehoord dat als je er geen pijn bij heb en geen kwaad zou kunnen maar natuurlijk ga je dus steeds buikpijn voelen terwijl dat dus niet zo is maar dat zal wel geestlijk zijn denk ik ik wordt nu wel steeds onzekerder maar zal het wel af moeten wachten helaas dit is niet wat ik had verwacht van zwanger zijn ik kan niet eens genieten zo ik zal schrijven hoe het is afgelopen de 28e

groetjes radeloos37

hoi radeloos

jammer he.. dat het zwanger worden en zijn op deze manier niet leuk meer zijn. ik snap het wel hoor.
geef de moed alleen nog niet op!
ik dacht dat het er voor ons wel niet in zou zitten, dat er vanalles emt onze lichamen aan de hand zou zijn. maar het tegendeel is waar.
nog een week of 5 en dan weten we of ons gupje een jongetje of meisje is....

wat ik nog wel even wil vertellen is dat ik de laatste 2 miskramen helemaal geen pijn heb gevoeld! de eerste keer wel, maar toen was het kindje ook al groter (zo'n 3,5 cm). toen heb ik echt een soort van weeen gevoeld.
maar de andere 2keer dus helemaal niets.

sterkte meid.. en houd ons op de hoogte!

Jeetje radeloos37....5 miskramen!!!!! Dat is heftig zeg! Ik moet zeggen dat ik het wel raar en belachelijk vindt dat je niet even in het ziekenhuis terecht kan voor een echo. Potverdikkie zeg, je hebt 5 miskramen gehad dan is het toch logisch dat je even een echo wilt. Is er geen vk bij jou in de buurt?

Meid, heel veel sterkte en ik hoop dat het loos alarm is en jij straks een mooi kloppend hartje ziet!!!!

Liefs Tara

Hoi Radeloos,

Geen spoed zeggen ze dan.....damn...voor jou dus wel he. Ik zou het niet pikken. Je mag echt een echo in deze situatie. Wat een raar gedoe.

Ik wens je veel sterkte. Hopelijk is het gewoon allemaal goed deze keer. Hoe is het vandaag?

Groetjes Petra

Ps: ik heb 1 mk gehad, vond ik al heel erg. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Echt veel sterkte en ik duim voor je dat het goed zit.

hoi allemaal

bedankt dat jullie met me meevoelen want ik voel
me hierin ontzettend alleen ik zit nu al drie weken in onzekerheid
van het weekend weer wat bloed verloren en heb nog steed dat bruine
ik wordt hier helemaal gek van ik ga vandaag nog eens bellen of ik echt niet langs mag
komen heb de verlosskundige ook gebeld maar geloof het of niet ook daar kon ik
niet langs komen het lijkt wel of ze me niet willen begrijpen ikzelf begrijp hier
niks van k hoop dat ik toch nog deze week langs mag want zelf heb ik het gevoel dat het niet goed zit daar zit ik dan zwanger en wel hoor je toch blij te zijn
maar ik nee hoor eerder een beetje depressief ik laat weer wat van me horen

groetjes radeloos 37

Terug
Bovenaan