8 weken zwanger en al 2 weken lichtbruin of bloedverlies

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik wordt hier zo moe van ik ben nu 8 weken zwanger
maar heb nu al twee weken last van dan weer bruin en dan weer een beetje
bloedverlies ik heb hiervoor al 5 miskramen gehad dus je zou wel denken
dat ik   nu weet hoe een miskraam verloopt dat dacht ik dus ook
meestal tenminste bij mij vorige miskramen begon het met bruine afscheiding
net zoals hierboven staat geschreven en dan een dag later met lichtbloedverlies
en weer een dag later zette het goed door maar nu nee hoor
de miskraam zet niet door   wordt er zo moedeloos van want ik weet niet waar ik aan
toe ben en kan pas 28 januari naar de gyneceloog toe dus dat duurt nog even
wat denken jullie is dit het begin van een miskraam?

groetjes radeloos37

Hoi Radeloos,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar is het een idee om het te vragen op het zwanger-zijn forum of het zwanger worden na een miskraam. Daar hebben ze er denk ik meer verstand van.
Ik ben hier vooral om eerst maar eens zwanger te raken.

Succes met alles en ik hoop voor je dat dit hummeltje lekker warm blijft zitten.

liefs Joepie
(ronde 12, 1ste kindje)

Hallo,
IK begrijp je angst heel erg goed. Helaas kan ik je niet vertellen of het op een miskraam zal uitdraaien.
Ik heb op oudjaarsdag positief getest, ons geluk kon niet op. 26-1 hebben we de eerste afspr bij de gyn. Ik heb de afgelopen periode wel een paar keer iets bloed gehad bij het afvegen maar niet echt heel veel, of stolsels of buikpijnklachten. Vandaag kwam de dame van moeders voor moeders bij me thuis langs deed ze een test en deze is helaas negatief. Ik begrijp er niets van. Heb net met het zh gebeld, afspr bij de gyn is nu verzet naar de 21e. Ik ga er maar vanuit dat het fout is, heb er geen goed gevoel bij dat er nog iets is

groetjes an1974

hoi joepie

bedankt voor je reactie
ik heb inmiddels ook geschreven bij het zwangerforum
zwanger na een   miskraam