8 weken zwanger en al 2 weken lichtbruin of bloedverlies

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik wordt hier zo moe van ik ben nu 8 weken zwanger
maar heb nu al twee weken last van dan weer bruin en dan weer een beetje
bloedverlies ik heb hiervoor al 5 miskramen gehad dus je zou wel denken
dat ik   nu weet hoe een miskraam verloopt dat dacht ik dus ook
meestal tenminste bij mij vorige miskramen begon het met bruine afscheiding
net zoals hierboven staat geschreven en dan een dag later met lichtbloedverlies
en weer een dag later zette het goed door maar nu nee hoor
de miskraam zet niet door   wordt er zo moedeloos van want ik weet niet waar ik aan
toe ben en kan pas 28 januari naar de gyneceloog toe dus dat duurt nog even
wat denken jullie is dit het begin van een miskraam?

groetjes radeloos37

Hoi Radeloos,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar is het een idee om het te vragen op het zwanger-zijn forum of het zwanger worden na een miskraam. Daar hebben ze er denk ik meer verstand van.
Ik ben hier vooral om eerst maar eens zwanger te raken.

Succes met alles en ik hoop voor je dat dit hummeltje lekker warm blijft zitten.

liefs Joepie
(ronde 12, 1ste kindje)

Hallo,
IK begrijp je angst heel erg goed. Helaas kan ik je niet vertellen of het op een miskraam zal uitdraaien.
Ik heb op oudjaarsdag positief getest, ons geluk kon niet op. 26-1 hebben we de eerste afspr bij de gyn. Ik heb de afgelopen periode wel een paar keer iets bloed gehad bij het afvegen maar niet echt heel veel, of stolsels of buikpijnklachten. Vandaag kwam de dame van moeders voor moeders bij me thuis langs deed ze een test en deze is helaas negatief. Ik begrijp er niets van. Heb net met het zh gebeld, afspr bij de gyn is nu verzet naar de 21e. Ik ga er maar vanuit dat het fout is, heb er geen goed gevoel bij dat er nog iets is

groetjes an1974

hoi joepie

bedankt voor je reactie
ik heb inmiddels ook geschreven bij het zwangerforum
zwanger na een   miskraam
ik hoop voor jou dat je snel zwanger mag worden ik zal voor je duimen

groetjes radeloos37

hoi ann1974

wat zul jij je rot voelen zeg ben je eerst zwanger
en dan komt de test vandaag negatief uit
ik vind het echt erg voor je en hoop dat deze test fout
was en als je de 21e naar de gyneceloog mag dat er
wel wat zit zal aan je denken en ook voor
je duimen

groetjes radeloos37

hallo iedereen

ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en gelukkig mocht ik heen
nou mijn vermoedens zijn helaas waar ook deze zwangerschap eindigt in een miskraam
ik ben er erg verdrietig onder maar omdat ik het onbewust al wist had ik me er toch op voorbereid helaas hier stopt het voor mij we gaan nog wel onderzoeken doen maar om nou nog een keer zwanger te worden durf ik niet meer ik wens iedereen veel succes met het zwanger worden en vooral te blijven

groetjes radeloos37

hoi radeloos

ik heb je vehaaltjes gelezen en ik leef erg met mee.
wij zijn nu aangekomen bij ronde 12 en elke maand als ik weer ongi word dan is dat zń teleurstelling ik kan me een beetje voorstellen hoe het dan voor jou moet zijn om voor de 6de keer je kindje te verliezen, ook al is het dan nog zo klein.
heel veel sterkte en denk maar even lekker aan jezelf maar geef de moed niet op want eens zal het geluk ook aan jou zijde staan.

liefs kim

Terug
Bovenaan