8 weken zwanger en buikpijn

<p>Word soms gek van de onzekerheid nu lijken mijn kwaaltjes weer een stuk minder dan de afgelopen dagen. Wel gigantische hoofdpijn maar voel dus ook wat drukkende buikpijn soort menstruatie pijn dat is sinds gisteren. Het word niet erger maar het is een rot gevoel en trekt beetje door naar mijn boven benen. Iemand hier bekend mee ?</p><p>Morgen heb ik de eerste echo! Heb al twee miskramen eerder gehad vandaar denk de extreme onzekerheid. </p>

Ik had dit bij mn eerste ook enorm weken lang en dacht elke dag dit is mis. Maar alles was oke en komt echt door de hormonen en het oprekken van alles binnenin. Ik heb er regelmatig paracetamol voor genomen en ben niet kleinzerig dus maak je niet te gek! Het hoort er echt bij

Je onzekerheid snap ik zo erg!! Morgen weet je meer en ga uit van het positieve zolang je geen bloedverlies hebt!!

Heel herkenbaar. Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook en nu ook weer (8weken zwanger). Vooral als ik een flink stuk heb gewandeld voelt het of er hete breinaalden in mijn onderbuik worden gestoken. Voelt zo naar, maar het is het oprekken en het optakelen van je baarmoeder. Ergens ook wel een gaaf idee dat je er niks voor hoeft te doen en je lichaam gewoon zijn gang gaat om alles klaar te maken.
Heel veel succes met je ego morgen, laat je weten hoe het is gegaan? Ik heb mijn ego donderdag, vind het stiekem erg spannend.

liefs!

Heel herkenbaar! Was er ook van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Inmiddels al 10 weken zwanger en het buikpijn gevoel houd ik. De verloskundige zegt dat het heel normaal is en erbij kan horen omdat van binnen alles aan het veranderen is! Gelukkig herkende mijn man nog wat ik het bij de eerste zwangerschap ook had!
Succes met je echo morgen!

Ahhh dankjewel ik laat zeker horen hoe het morgen is geweest !
Bizar hè hoe gek je jezelf ook kan maken door alles. Want dan denk ik opeens huh mijn borsten voel ik ook amper meer en ben niet misselijk je maakt jezelf echt gek.
Doet me goed dat ik niet de enigste ben 

Terug
Bovenaan