8 weken zwanger en ineens inder kwalen...ervaring mee? Ben ongerust....

Hoi,

Ik ben inmiddels 8 weken zwanger en in week 7 en 8 ontzettend misselijk geweest.
Maar dat is binnen een dag of 4 ineens verdwenen. Heb nog wel pijnlijke borsten en moeig maar dus niet meer misselijk.

Is dat een slecht teken?
Of is het heel normaal dat je je ineens veel beter voelt?

Ik heb overigens met 7 weken een kloppend hartje gezien op de echo.

Met mijn eerste kind heb ik helemaal geen kwalen gehad, vandaar dat ik dit helemaal niet herken. Las op kindje op komst dat als je ineens geen kwalen meer hebt dat een slecht teken kan zijn...
Maak me een beetje ongerust...

Hebben jullie hier ervaring mee?

Liefs, BIllie
8w1 zwanger en mama van Quinten, 15 mnd

Hoi,

Niks om je druk over te maken hoor. Ik was in het begin ook erg misselijk maar dat was ook van de een op de andere dag over.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook nooit ergens last van gehad maar nu wel.

Het maakt je idd wel een beetje onzeker he. Vooral omdat je ook nog niks voelt schoppen enzo.
Volgens mij hoef je je echt niet druk te maken.

Groetjes Diana

Hoi Diane,

Bedankt voor je geruststellende reactie!
Tsja, ik had me nog zo voorgenomen me niet druk te maken en dan doe ik het dus toch weer!
Ik ga maar proberen te genieten van mijn prille zwangerschap.
Over precies 2 weken weer een echo, daar ga ik lekker naar toe leven!
Hopelijk is mijn ongerustheid voor niets geweest en zie ik een vrolijk klein mensje in mijn buik bewegen!

Liefs en jij ook een fijne zwangerschap!

Billie

Hoi Billie,

maak je niet druk. Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje en anders dan bij mijn vorige zwangerschappen, werden de kwaaltjes rond 8 weken ook minder. Ik maakte me ook zorgen, maar de vk vertelde me dat ze het wel vaker hoorde dat het rond die tijd al minder werd.

Groetjes Paula
14 weken

Terug
Bovenaan