8 weken zwanger en op de echo een leeg vruchtzakje!

Heel erg balen meiden, maar bij mij is het helaas mis gegaan....
Na 8 weken zwagerschap kwam ik er vandaag acher tijdens het maken van een echo bij de gyneacoloog....

Ik moet nu wachten op een spontane miskraam of curreteren (pffffff, dat lijkt me dus helemaal niks!

Heel erg balen, maar ik heb goede hoop voor het volgende jaar!!!!

Zijn er misschien nog meer meiden die dit al eens meegemaakt hebben???

dikke kus, Es

PS. Ik kom weer kletsen op dit forum, da's dan wel weer gezellig!!!

Wat een klote nieuws. Ik heb zelf een mk gehad bij 7 weken (bbz), gelukkig is dit vanzelf weggegaan. Ik heb geen curretage moeten ondergaan, ook niet over gesproken, maar zag daar tegenop als dit wel zou moeten. Kan je   daar dus niet verder mee helpen
Meid, veel sterkte de komende tijd

Hoi Es,
Ik hoor niet meer thuis op dit forum maar wil je toch even sterkte wensen. Zulk nieuws valt toch rauw op je dak. Zelf heb ik ook een keer een curettage gehad, zag er toen erg tegen op. Maar uiteindelijk viel het me best wel mee en had ik me daar dus voor niets druk om lopen maken. Maar nogmaals; sterkte meid!!!

Liefs Tara

heej esther.
wat vervelend zeg, echt balen.
Heb je nog wel een beetje zin in de kerstdagen die voor de deur staan,
denk dat je je ook wel heel rot voelt.
Ik zal voor je duimen voor weer een snelle maar dan wel een heel goede en gezonde zwangerschap.
liefs hunnybun

Hoi Esther,

Mijn beste vriendin heeft 3 jaar geleden precies hetzelfde gehad. Zij was natuurlijk ook eerst heel verdrietig dat er geen vruchtje was, maar zij vond de currettage heel erg meevallen en heeft later op 19 augustus 2006 een prachtige dochter gekregen!

Veel sterkte en ik hoop toch nog een beetje gezellige feestdagen.
Wietske

hoi meiden,

Ik heb het druk omdat we dit weekend veel familiebezoek krijgen en volgende week een paar dagen weg gaan, maar ik volg jullie verhalen toch dagelijks wel even.

Luna,
Ik ben ook al een paar rondes bezig met temperaturen en ovutesten en vind het ook heeel interessant om te zien hoe mijn lichaam werkt en hoelang de periodes precies zijn.

gwen, ik hoop dat jij en luna en ik en ikke en zovoort er allemaal voor een maandje of tien vanaf zijn!!!!

Ik voel helemaal niks anders dan anders totnutoe en heb dus nog geen id of het deze keer gelukt is. Misschien dat ik maandagochtend (3 dagen voor nod) een testje doe omdat we daarna 4 dagen met vakantie gaan, maar zo'n vroege test zegt natuurlijk niet veel.

In mijn omgeving is 1 iemand zwanger, dat is mijn vriendinenbuurvrouw. Ze is 1,5 jaar ouder dan ik, dus er is hoop!!!

allemaal trusten,
Wietske

Hoi Esther.

Wat ontzettend balen allemaal zeg!

Ik ken ook iemand die dit 2x gehad heeft en die hebben nu een prachtig kindje!

Veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke nieuws.

Terug
Bovenaan