8 weken zwanger en vreselijk beroerd

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben 35 jaar er voor het eerst zwanger. Ongeveer 8 weken. Ik ben nog een beetje ik shock aangezien ik in januari gestopt ben met de pil die ik 19 jaar heb geslikt. Had niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn en zeker niet met mijn leeftijd. Ik en mijn partner zijn dolgelukkig met deze zwangerschap het is alleen erg spannend aangezien we vokgende week de eerste echo hebben en dan pas te zien is of het hartje klopt. Maargoed ondanks de spanning kan ik totaal niet genieten ik ben zo beroerd! Het lijkt wel alsof ik een zware narcose heb gehad ? heel erg misselijk duizelig en extreem moe. Heb mezelf ziek moeten melden vandaag ik kan gewoon niet meer. Mijn werkgever weet nog van niks natuurlijk dus heb een griepje gefaked. Ik hoop zo dat deze klachten snel over zijn en ik eindelijk kan gaan genieten van mijn zwangerschap. Ook wil ik me niet continu ziek moeten melden (werk in de kinderopvang dus best zwaar werk, veel tillen etc). Ik ben altijd een engerieke en enthousiasme juf dus het is voor mij zo wennen dat ik me zo voel. </p><p>Heeft iemand dit ook meegemaakt ? En gaat het beter worden??</p>

Hi meis, allereerst gefeliciteerd. Ja t kan hard gaan he. Ik was binnen 2 weken zwanger nadat ik ruim 10 jaar aan de pil was.
Ik ben nu 14 weken en ik ben vanaf week 5 alleen maar ziek. Ik werk ook al een hele tijd niet omdat ik iedere dag moet spugen, meerdere malen per dag. Last van lage bloeddruk, flauwvallen, noem maar op.
Bij een hoop gaat het rond de 12/13 weken beter maar je kan ook pech hebben. Ik ben ook nog met smart aan het wachten op de dag dat ik me beter voel en kan gaan genieten want tot nu toe vind ik het vreselijk.

Succes 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Wat naar dat je je zo ziek voelt ?
bij de ene verdwijnt dit grotendeels na het eerste trimester.. maar helaas gebeurd het ook dat vrouwen er hun gehele zwangerschap last van houden.. de misselijkheid dan. 
Hoop het eerste voor jou! Succes 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben vanaf week 5/6 enorm ziek geweest en dit heeft t/m week 16 geduurd. Ik heb in week 6 direct aan mijn werkgever verteld dat ik zwanger was maar wel gevraagd dit niet aan collega's te vertellen. Ik had vrij snel het gevoel dat ik er niet snel van af zou zijn en wilde daarom meteen eerlijk zijn.
Misschien kun je het een weekje aankijken en dan wel vertellen? Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Veel sterkte! Hopelijk kun je snel van je zwangerschap gaan genieten. 

Ik ben ook heel ziek geweest. Via de huisarts heb ik emesafene gekregen. Dit helpt bij mij heel.goed tegen het spugen en misselijk zijn! Zonder die medicijnen kon ik ook echt helemaal niks.

Terug
Bovenaan