8 weken zwanger extreem haaruitval!

Hallo dames,

Ik ben 23 moeder van zoontje van 1. Inmiddels 8 weken zwanger van de tweede. Ik merkte dat ik onwijs veel haaruitval heb. Onder de douche verlies ik onwijs veel haar. Maak me best zorgen hierdoor ben bang dat als het zo door blijft gaan ik niks over hou.

Iemand misschien ervaring of advies?

Gr.

Dit nog nooit meegemaakt tijdens de zwangerschap. Het is wel normaal na de zwangerschap. Kan duiden op een vitamine tekort. Wat je zou kunnen proberen zijn shampoos waar extra vitamine in zitten. Heb zelf paar jaar geleden gehad door gewichtsverlies en ben toen een andere shampoo gaan gebruiken. Het haaruitval werd daardoor eerst stabiel en later werd het minder. Hoop dat je er iets mee kan. Extreem haaruitval is echt vervelend.

Herken ik wel hoor! Heb mijn hele zwangerschap ontzettend last van haaruitval gehad. Bij mij had dit verder geen oorzaak. De een heeft dat na de zwangerschap (hebben de meeste begreep ik) en wij toevallig tijdens?. Weet natuurlijk niet of er bij jou wel iets anders aan de hand is. 
Groetjes! 

Ik ben nu ook 8 weken zwanger en heb ook onwijs veel last van haar uitval. Ik denk dat het gewoon met de hormonen te maken heeft.

Dankjewel dames voor de reacties. Ik kijk het even aan en anders toch eventjes advies vragen aan de verloskundige of misschien toch een andere shampoo en conditioner gebruiken. 

Gr.

Misschien heel vervelend wat ik ga zeggen maar heb precies hetzelfde gehad. 2 zwangerschappen en ik kreeg gewoon kale plekken. Dat vond ik echt niet leuk. Maar het is wel weer terug gekomen. En bij de 2e zwangerschap was ik erop voorbereid wn toen heb ik ook extra vitamine genomen. Weet alleen niet of ik dit tijdens of na de zwangerschap heb gedaan toen. Ik zou het even met de verloskundige bespreken.

Terug
Bovenaan